paski wybielajace

1. Data: 2004-02-29 09:28:00

Temat: paski wybielajace
Od: "Paul" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów.
Czy ktoś używal pasków wybielających zęby blen-a-med i czy przynoszą
pożądany skutek?

1. Data: 2004-02-29 12:07:10

Temat: Re: paski wybielajace
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paul" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczów.
> Czy ktoś używal pasków wybielających zęby blen-a-med i czy przynoszą
> pożądany skutek?
>
> Witam

Stosoawałam je prawie rok temu. Efekt był super. Moje zęby były
bielusienkie. Do tej pory są białe chociaż juz nie tak bardzo jak na
poczatku.
Polecam
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2004-02-29 13:07:08

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Stosoawałam je prawie rok temu. Efekt był super. Moje zęby były
> bielusienkie. Do tej pory są białe chociaż juz nie tak bardzo jak na

A jakies "skutki uboczne", nie podraznily Ci one szkliwa? nie masz teraz
bardziej wrazliwych zebów?

Marta

1. Data: 2004-02-29 20:08:06

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> A jakies "skutki uboczne", nie podraznily Ci one szkliwa? nie masz teraz
> bardziej wrazliwych zebów?
>
> Marta

Nie, chociaż szkliwo nie jest takie gładkie jak przed wybielaniem (to są
jaby włęgbienia na szkliwie, coś takiego jak sie robi na paznokciach), nie
jest to na wszystkich zębach tylko na dwóch.

1. Data: 2004-02-29 20:45:42

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jesli moge zapytac, czy wybielalas naturalny kolor zebow czy przebarwienia
od kawy lub papierosow?

1. Data: 2004-03-01 07:59:59

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a_gg_a napisał/-a:

> Stosoawałam je prawie rok temu. Efekt był super. Moje zęby były
> bielusienkie. Do tej pory są białe chociaż juz nie tak bardzo jak na
> poczatku.
> Polecam

z trzech znajomych mi osob, ktore zaczely to stosowac, dwie nie mogly uzywac
z powodu nasilenia sie objawow "zebow wrazliwych" (cos w rodzaju bolu
szkliwa), niemal od pierwszego uzycia.

--
Magda, z pozdrowieniami

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-03-01 17:18:14

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> A jesli moge zapytac, czy wybielalas naturalny kolor zebow czy
przebarwienia
> od kawy lub papierosow?
>
> Wybielałam naturalny kolor zebów poniważ ani nie palę ani nie piję. Moja
kolożanka, która miała bardziej żółte zęby, własnie dzięki kawie i
papierosom, też wybielała i poskutkowało.

1. Data: 2004-03-01 18:11:40

Od: "Paul" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki a_gg_a :) mam tylko nadzieje ze nie jestes przedstawicielem w/w firmy

1. Data: 2004-03-01 21:01:49

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* napisał/a w news:c1uqd6$c6j$1@news.onet.pl:

> z trzech znajomych mi osob, ktore zaczely to stosowac, dwie nie
> mogly uzywac z powodu nasilenia sie objawow "zebow wrazliwych"

No to chyba ich nie pocieszę, jeżeli dodam, że takie wybielanie
powoduje często gęsto pękanie szkliwa.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-03-02 22:00:45

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki a_gg_a :) mam tylko nadzieje ze nie jestes przedstawicielem w/w
firmy
> Pozdrawiam
>
> Bez obawy :))

balsam Avon