balsam Avon

1. Data: 2004-02-28 23:57:31

Temat: balsam Avon
Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny w katalogu na marzec pojawił się balsam spowalniający odrastanie
włosów po depilacji. Czy któraś go zakupiła?? Podzielcie się opiniami czy
warto go nabyć. Pachnie dośc przyjemnie ale jakie są rezultaty?? Dodatkowo
wspomnę,że moje włoski są dość mocne od ciągłej depilacji golarką i szybko
odrastają.
Pozdrawiam.
ZUZAnna

1. Data: 2004-03-13 19:03:25

Temat: Re: balsam Avon
Od: "Kamila Łożyńska" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZUZAnna" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wspomnę,że moje włoski są dość mocne od ciągłej depilacji golarką i szybko

Witam, moim zdaniem ten balsam rzeczywiscie pomaga, trzeba go jednak
regularnie stosowac (2 razy dziennie najlepiej - przez 5-6 dni), wtedy na
pewno zauwazy sie efekty, mi np. wolniej i w miejszej ilosci odrastaly
wloski wydepilowane z brwi i golone maszynka na nogach. Polecam.

pozdrawiam
Kamila

Ocet jabłkowy - dobry na wszystko
Bo ja sie boje sama...;-)