Jak zmniejszyć ostrość - POMOCY!!!!

1. Data: 2005-01-09 13:43:05

Temat: Jak zmniejszyć ostrość - POMOCY!!!!
Od: "Pawelf" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RATUJCIE!!!

Zrobiłem Chilli con carne i wyszło pyszne, ale okropnie ostre.
Mozna to jakoś złagodzić?

A goście już u progu!

Pozdrawiam
pawelf

1. Data: 2005-01-09 14:15:59

Temat: Re: Jak zmniejszyć ostrość - POMOCY!!!!
Od: "Oszust" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znaczy się słuszne chili zrobiłeś:) Jak ostre to ok, powiedz, że tak miało
być, a kto nie zje, ten mięczak:p

--
Oszust
GG 2652263

1. Data: 2005-01-09 14:39:46

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 9 janvier 2005 ŕ 14:43:05, vous écriviez :

> RATUJCIE!!!

> Zrobiłem Chilli con carne i wyszło pyszne, ale okropnie ostre.
> Mozna to jakoś złagodzić?

Dorzuc fasoli. Dorzuc miesa. Nie dosypuj juz zadnych innych przypraw,
ani soli.

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2005-01-09 14:42:33

Od: "eMONIKA" <m...@K...pompy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawelf" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> RATUJCIE!!!
>
> Zrobiłem Chilli con carne i wyszło pyszne, ale okropnie ostre.
> Mozna to jakoś złagodzić?

Serwować z zimną gęstą śmietaną (do nakładania przez każdego wg
potrzeb)

:-) Monika

muffiyi bez jajek - prosze o przepis
Małe pytanko orientalne - białe i czarne nasionka na pieczywie
enchilada - znacie przepis?
Do użytkowników mikrofali Whirlpool
Dobra sałatka mi dziś wyszła