Jak zmobilozowac sie do nauki

1. Data: 2002-01-08 20:14:17

Temat: Re: Jak zmobilozowac sie do nauki
Od: "Dark Cool" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTMKGSM <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1f6sc$2kf$...@n...tpi.pl...

> A po co właściwie się uczysz;)) ?
> Eva

Taką już mam naturę - codziennie uczę się czegoś nowego,
ale jeszcze nie wiem dlaczego, ale podoba mi się do,
więc pewnie nauka służy dla rozrywki, ale to bardzo płytka
teoria - przed chwilą wymyśliłem.

A jeżeli chodzi o studia, to dzięki, daję sobie jakoś radę,
teraz mam głównie laborki - pisanie programów, ale egzaminy
też mnie czekają, ale zawsze sobie jakoś radziłem
i nie zamierzam zmieniać przyzwyczjeń, tzn. tych dobrych.

Pewnie wypisuję bzdury, bo najlepiej mi się uczy nocami
i cały dzień jestem mało przytomny.

Mam taką metodę - jak czegoś nie lubię, to wmawiam sobie że lubię
(to stosował Goebels - kłamstwo powtarzane wielokrotnie
staje się prawdą), może to jest i jakieś przystosowanie, ale....

Dosyć, niech nam się wszystkim uda to, co sobie zamierzyliśmy

trzymajcie się jakoś

Dark Cool

acha, tego, jestem tu chyba od jakiegoś czasu nowy (może kiedyś
coś działałem, ale od jakiegoś czasu żadnych list nie używam)
i chciałbym wszystkich.... że jest tu bardzo sympatycznie.....
i..... pozdrawiam ;>

1. Data: 2002-01-09 20:39:04

Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przede mną ostatnia (hura!!!) sesja (w przyszłym semestrze jeszcze
tylko
> egzamin magisterski...), ale do tej pory nie znalazłam odpowiedzi na to
> pytanie... Co gorsza, im jestem starsza, tym o tę motywację trudniej, a i
> odporność na wiedzę coraz to bardziej się zwiększa...

To stereotyp i wina słabszego zdrowia z wiekiem z tą opornością wiedzową :-)
Może jesteś osobą, która potrafi tylko przed sesją zmobilizowac się do nauki
i potrzebny jest ten bodzieć :-| trudno pracować systematycznie i chyba
trzeba się wtedy zmuszać.

masoneczka

1. Data: 2002-01-20 20:34:40

Od: "CeTiDU" <l...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co to jest pamięć ejdetyczna?

Pamięć opierająca się na żywych, bardzo wyrazistych wyobrażeniach, często
wykorzystująca wszystkie zmysły (wzrok, słuch, węch).

Pozdrawiam
Mirka

1. Data: 2002-01-20 20:42:36

Od: "CeTiDU" <l...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aedrin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> ciemno , zimno ....
> tylko by sie chcialo cale dnie jesc i spac
> a tu nieuchronnie.... sesja sie zbliza ...
> jakie macie metody aby szybko i z przyjemnoscia nauczyc sie duzej partii
> materialu...........

...a może kurs "szybkiego czytania i technik uczenia się"?
Po więcej imformacji zapraszam na stronę: www.cetidu.com dział KURSY --->
KORZYŚCI Z KURSU

> a moze jakies srodki ? biovital , lecytyna itp ?
> (nie mam na mysli psychotropow;P)

na pewno nie zaszkodzi, byle w ilościach rozsądnych

> --
> Pozdrawiam :)
> Aedrin
>
> ....zycie to ciagla walka aby stac sie lepszym.....

Pozdrawiam
Mirka

1. Data: 2002-01-27 16:00:06

Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CeTiDU" <l...@c...com> napisał w wiadomości

> Pamięć opierająca się na żywych, bardzo wyrazistych wyobrażeniach, często
> wykorzystująca wszystkie zmysły (wzrok, słuch, węch).

Wielkie dzięki za wyjaśnienie wyrazu ejdetyczny.
Pojawiał się w kilku postach bez wyjaśnienia.
Co do nauki to pomagają skojarzenia najprostsze, powtarzania partii
materiału po 5 minutach, godzinie, dobie i określenie % zapamietanej wiedzy.

Pozdrawiam masoneczka

Czy ktos przezyl smierc kliniczna?
co za cholerstwo ?
zwyczajny ?
Pomocy!!!Moj pokemon jest niegrzeczny!!!
Rysy psychopatyczne u dzieci