Jak zrozumieć MĘŻCZYZN??

1. Data: 2002-10-08 14:21:15

Temat: Re: Jak zrozumieć MĘŻCZYZN??
Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> No i widzisz Destrojerku co narobiłeś? :P
> Zamordowałeś ufność.

Lepiej zawczasu pozbyć się nadmiaru ufności, niż potem cierpieć...
Pewien zapas jednak proponowałbym zostawić, bo czasem się przydaje ;))

> Chłopy są bałamutne Słoneczko, ale na szczęście nie wszystkie.
> Tym niemniej warto się pilnować. :)

Chyba "warto ICH pilnować" ;)))

JGrabowski

1. Data: 2002-10-08 14:26:51

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Słoneczko:
> I tu jest różnika pomiędzy kobietą i mężczyzną.
> Chociaż czasem się łudzę, że nie wszyscy faceci są tacy sami... :)

No widzisz, niektore kobiety tez wiele ciekawych rzeczy 'czuja'. :))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2002-10-08 14:27:56

Od: "Słoneczko" <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, jak to jest. Faceci potrafią rozdzielić dwie rzeczy. A kobiety nie.
Facet potrzebuje kobietę dla przyjemności i ją odrzuca - czyli "kolejna
zaliczona". Kobieta, nie mówię tu o naiwnych kobietkach, które "zaliczają
mężczyzn", nie pójdzie do łóżka z facetem, jeśli go nie kocha. A facet
potrafi kochać się z kobietą, wyłącznie z braku sexu!
I tu jest różnika pomiędzy kobietą i mężczyzną.
Chociaż czasem się łudzę, że nie wszyscy faceci są tacy sami... :)

Słoneczko

1. Data: 2002-10-08 14:28:13

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Słoneczko" <a...@k...com.pl> wrote in message
[cut]
Kobieta, nie mówię tu o naiwnych kobietkach, które "zaliczają
| mężczyzn", nie pójdzie do łóżka z facetem, jeśli go nie kocha.
[cut]

Czasami jednak wystarczy jej dojść do tego wniosku dopiero po pójściu do
łóżka..., bo przecież "nie mogłam pójść do łóżka z facetem, jeśli go nie
kochałam"... :-)

Saulo
--
Laik i cynik o miękkim sercu :-)

1. Data: 2002-10-08 14:33:02

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Słoneczko" w news:anulk4$bgv$1@news.tpi.pl napisał(a):

> Nie wiem, jak to jest, więc pisze...

Jeżu! Znowu uogolnianie... :-/

> Zauważyłam, że jeśli facetowi podoba się jakaś kobieta,
> to potrafi tak przeróżne rzeczy zrobić, by ją zdobyć...

Bodobnie jak kobieta potrafi na glowie stanac aby zwrocic na siebie uwage
faceta.

> Zabiega o nią, jak "głupi", ale tylko wtedy gdy "czegoś" od
> niej chce. W końcu, gdy mija zainteresowanie mężczyzny
> kobietą, to potrafi być "zimny, jak lód" - wtedy już jej nie zna!!!

A jak zimna potrafi byc kobieta!

> Czy ktoś mi wytłumaczy zachowanie mężczyzn ??

Wytlumaczysz mi zachowanie kobiet? A moze nie wiesz o tym, ze kobiety
potrafia byc zimne i wyrachowane? Faceta, ktory juz nie jest potrzebny
potrafia traktowac jak smiecia wmawiajac mu jeszcze, ze to wszystko z jego
winy.

Zrozum, ze tutaj nie chodzi o plec tylko o czlowieka.

pozdrawiam
Greg

Jedno serce, jedna milosc
Tylko tobie dam
Jedno serce jeszcze mam...

1. Data: 2002-10-08 14:35:38

Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Słoneczko" <a...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaliczona". Kobieta, nie mówię tu o naiwnych kobietkach, które "zaliczają
> mężczyzn", nie pójdzie do łóżka z facetem, jeśli go nie kocha.

To znaczy ze jezeli ona nie chce sie z nim kochac a juz to robili to
przestala go kochac? Jak to odbieraja faceci?

Iwona
gg: 2937249

1. Data: 2002-10-08 14:36:57

Od: "Słoneczko" <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam za odpowiedzi :) Wiele rzeczy idzie się tu dowiedzieć :)

Miłego popołudnia życze i pozdrawiam!

Słoneczko :)

1. Data: 2002-10-08 14:41:41

Od: "Bozena Prochniak" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słoneczko <a...@k...com.pl> napisał(a):

> Dzięki:) Rozumiem o czym mówicie:) Bo faceci lubią kobiety "na chwilę" :) A
> najlepiej co chwilę inną, bo wtedy jest fajna zabawa :) Oj mężczyźni
> mężczyźni! Nie wiecie nawet, jak kobiety z tego powodu cierpią, poprzez
> Waszą zabawę...
> No tacy jesteście i trudno :) Trzeba to znieść :)

Kochane Sloneczko!
Po prostu trzeba o nich, o ich psychice wiedziec jak najwiecej, trzeba
wiedziec, co ich pcha do przodu, co zniecheca...
Jesli chodzi Ci o to, zeby panowac nad sytuacja, oczywiscie. Pomijam taki
uklad, w ktorych pan sie po prostu zakochal, chociaz dobrze jest i wtedy nie
dac mu tych 100% pewnosci. Niech nie zasypia za latwo.
Ja osobiscie bardzo lubie /przepraszam szanownych panow z grupy/ z lekka
manipulowac swoimi narzeczonymi.
Bycie razem to gra, jesli straci sie glowe /kobiety!/ to koniec, wtedy mozna
juz tylko byc cieniem. Ja nie lubie byc cieniem, dlatego utrzymuje lekki
dystans, nie pozwalam zadnemu na kompletny luz, musza sie starac...ciagle..
Pozwalam sobie na kaprysy - co jest kompletnie sprzeczne z moja natura (!),
pozwalam sobie na zmiane nastrojow - kobiecieje/idiocieje ...Ale obserwuje
spod oka i czasem mam zabawe. Spora zabawe...
Zdaza mi sie i ostre zauroczenie. Staram sie wtedy nie byc za bardzo
wylewna, nie utopic partnera w sosie wlasnej milosci, nie okazywac na kazdym
kroku, ze bez niego bedzie koniec swiata. Trzeba im dac margines wolnosci -
i sobie tez! Dla zakochanej kobiety swiat zaczyna sie i konczy na
mezczyznie. To szalenie meczace! Malo kto potrafi to wytrzymac, zreszta w
odwrotna strone dziala to podobnie destrukcyjnie.
Zycze Ci powodzenia i duuuuzo milosci :-)
Pozdrawiam
Bozenna

1. Data: 2002-10-08 14:54:11

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bacha" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zamordowałeś ufność.
> Teraz będziesz miał wyrzuty.
> Chłopy są bałamutne Słoneczko, ale na szczęście nie wszystkie.

A tak w ogóle to wcale nie chcą nas opuszać! ;)
Najwyżej na chwilę ;)))...
Im bardziej jesteś Słoneczko niezależna duchowo,
tym bardziej chcą być z Tobą.:).
Bądź sobą!:)

E.

1. Data: 2002-10-08 14:57:56

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona" <1...@w...pl> wrote in message news:anuqfa$81q$1@news.tpi.pl...
| Użytkownik "Słoneczko" <a...@k...com.pl> napisał w wiadomości
|
| To znaczy ze jezeli ona nie chce sie z nim kochac a juz to robili to
| przestala go kochac?

Good point, ale Słoneczku chodziło chyba o "ten pierwszy raz" - sytuacja, o
której piszesz to przypadlosc dluzszych zwiazków, tych z wlaczonym modulem
"zrezygnowany kompromis", "manipulowanie dostepnoscia seksu w celach
nieseksualnych" itd.

|Jak to odbieraja faceci?

Jeśli się to powtarza, a nie jest po prostu manipulowaniem poprzez
przykręcanie kurka z seksem, to oczywiscie jest to oznaką, że coś jest nie
tak. Nie wiem, czy większość mężczyzn zinterpretuje to w ten sposób, że
kobieta przestała ich kochać. Wydaje mi się, że będą raczej szukać
konkretniejszych przyczyn: "ma kochanka", "jest oziębła", "jestem kiepski w
łóżku" itp. Oczywiście nie mówię o sytuacji, gdy oboje lub jedno z dwojga
przestało być po prostu po długim byciu razem atrakcyjne seksualnie dla
drugiego, co przecież nie musi się wiązać z wygaśnięciem miłości.

Pozdri

Saulo

psychoterapia w Krakowie
Kto czuł się tak, jak ja??