psychoterapia w Krakowie

1. Data: 2002-10-08 12:43:19

Temat: psychoterapia w Krakowie
Od: " elle" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje psychoterapi indywidualnej,czy ktoś może coś polecić,gdzie i za
ile? bardzo prosze!

1. Data: 2002-10-08 13:32:01

Temat: Re: psychoterapia w Krakowie
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " elle" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> Potrzebuje psychoterapi indywidualnej,czy ktoś może coś polecić,gdzie i za
> ile? bardzo prosze!
>
> JEZELI JESTES OSOBA UBIEZPIECZONA, TO POLECAM OSRODEK NA UL. lENARTOWICZA
14-nic nie bedzie Ci kosztowac, a terapeuci sa naprawde dobrzy. Jezeli
jednak nie jestes uezpieczona osoba, to pewnie wizyta kosztuja okolo 50 zl.

1. Data: 2002-10-10 08:42:02

Temat: Re: psychoterapia w Krakowie-dorita
Od: " ellle" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

/
ja już byłam na Lenartowicza i tam skierowali mnie na grupową psychoterapię,
a na nią nie mam czasu,pracuje w takich godz. jak są zajęcia,a na
indywidualną nie dostałam skierowania,lekarz stwierdził,że moge prywatnie,a u
nich to ok.80 zł za godz. więc szukam jeszcze,może coś taniej i z
polecenia,psychologów mnóstwo,ale który dobry?

1. Data: 2002-10-10 16:33:27

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " ellle" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polecenia,psychologów mnóstwo,ale który dobry?
>
>Nie rozumiem, skierowali Cie na grupowa a na indywidualna nie chca? Cos tu
mi sie nie podoba. Przeciez gdybys im podala swoje godziny pracy, to napewno
by zrozumieli ze tylko indywidualna wchodzi w rachube. Jak jestes
ubezpieczona to nie musisz placic.
pozdrawiam

ps. a moze na Kopernika? niestety dokladniejszych szczegolow nie znam, ale
wiem ze tam sie ludzie rowniez lecza.

1. Data: 2002-10-10 19:44:37

Od: " " <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze na Kopernika? niestety dokladniejszych szczegolow nie znam, ale
> wiem ze tam sie ludzie rowniez lecza.

A wiesz,że Kopernika nie przyszło mi do głowy,zadzwonie tam, dziękuje!

Kto czuł się tak, jak ja??
Nie pogubić się!
Czynnik trzeci
Re: Manipulacje