Jaka jest trwalosc drewnianych rzezb ogrodowych

1. Data: 2001-07-10 18:42:36

Temat: Re: Jaka jest trwalosc drewnianych rzezb ogrodowych
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

robertb napisał(a):

> Witam
> Zamierzam kupić na aukcji ALLEGRO dwumetrowš rzeźbę ogrodowš i imteresuje
> mnie jaka jest jej trwałość.

Mniejsza niż gipsowego krasnala.
I dlaczego tylko dwumetrowa???? Nie lepiej 237 cm???? Albo 243 cm???? ;-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2001-07-10 19:00:59

Od: "robertb" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zamierzam kupić na aukcji ALLEGRO dwumetrową rzeźbę ogrodową i imteresuje
mnie jaka jest jej trwałość.

proszę o przesłanie informacji na:

r...@s...com.pl

3. Data: 2001-07-11 17:58:35

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
.........> Mniejsza niż gipsowego krasnala.

Zależy. Jeżeli pomalowana na olejno to nie musi być mniejsza :-).
Myślę, że jeżeli komuś podobają się rzeźby to lepiej "wystrugać" je samemu
niż
kupować.
To jest łatwe. Podobnie jak z założeniem ogrodu i budową domu, najważniejsze
jest podjęcie decyzji o rozpoczęciu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2001-07-13 09:29:25

Od: "arkus" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie sposób odpowiedzieć, bo to zależy od rodzaju drewna i jego impregnacji.
Jeśli chodzi o licytację, to najpierw pooglądaj na żywo zanim wylicytujesz.
Arek

5. Data: 2001-07-15 16:32:25

Od: "Dr.Z" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"robertb" <r...@s...com.pl> wrote:

>Witam
>Zamierzam kupić na aukcji ALLEGRO dwumetrową rzeźbę ogrodową i imteresuje
>mnie jaka jest jej trwałość.

Trzeba liczyć się z faktem, że wraz z postępem czasu, i stan
rzeźby będzie się zmieniał.Niestety -na gorsze...
A żywotność?
Można przyjąć ,że ze dwadzieścia lat(to pesymistycznie), a i
więcej(optymistycznie).
Warunkiem jest to, by nie była ustawiona w stałym cieniu,
wilgoci nie ustępujacej.
Gdy będzie miała czas wyschnąc po zmoknieciu(deszcze), to nic
jej nie będzie przez długie lata.
pozdrawiam. Dr.Z

A propos uczuleń
Nawozy Osmocote - jak działąją
'Siwy' trawnik
Zraszacze Claber - czy ktoś zainstalował
jaka kosiarka