Jaka kolejność?

1. Data: 2006-02-09 20:00:13

Temat: Re: Jaka kolejność?
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
news:dsfpl0$snu$1@inews.gazeta.pl...
> moja szkola twierdzi, ze korektor najpierw. przeciez on sie
> rozni w kolorze od podkladu, wiec jak dasz na podklad, to
> wyjda plamy...

Zwłaszcza że podkład ma wszystko wyrównać, więc pacianie korektorem po nim
trochę bez sensu mi się zdaje.

--
JoP

1. Data: 2006-02-09 22:26:40

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> A na to gogi :

> I ja teraz juz nic nie wiem :) (Korektor oczywiscie jest o ton jasniejszy.)

Ale moim zdaniem korektor, a korektor pod oczy, to zupelnie co innego

Aduś

1. Data: 2006-02-09 22:47:09

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> i miec pod oczami jasne plamy?

Jesli potrzeba nam korektora pod oczy, to zapewne swiadczy o posiadaniu
cieni pod oczami. IMO powinno tak sie dobrac korektor pod oczy, zeby
kolor sie wyrownal (w porownaniu do reszty twarzy).

Natomiast jesli zalezy komus na rozswietleniu, uzyskaniu efektu
wypoczetej cery, to zastosowalabym miejscowy rozswietlacz, ktory jasnych
plam nie daje.

> wszytsko zalezy od konsystencji podkladu i rzeczy do ukrcia i od
> kosmetyków.

Zgadzam sie :)

Aduś

1. Data: 2006-02-10 09:40:36

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@N...com.pl> napisał(a):
> Zwłaszcza że podkład ma wszystko wyrównać, więc pacianie korektorem po nim
> trochę bez sensu mi się zdaje.

ja słyszałam od kosmetyczki na szkoleniu, że korektorem przykrywamy to, czego
podkład nie ukrył ;) i tego się trzymam. dla mnie bez sensu jest pacianie
podkładem po korektorze, bo wtedy ten korektor się rozmazuje i traci swoje
właściwości kryjące.

1. Data: 2006-02-10 10:24:12

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> [...]
> podkładem po korektorze, bo wtedy ten korektor się rozmazuje i traci swoje

IMHO jak sie ma rozmazujacy korektor, to trza go zmienic na inny :)

a korektory zolte czy zielone?
BTW mialam ostatnio okazje przygladac sie uwaznie makijazystce
przy pracy (makijaz slubny) - zaczela od korektora pod oczy w
bardzo jasnym,prawie bialym odcieniu. gdyby zrobila odwrotnie,
panna mloda wygladalaby wielce oryginalnie...

-- kasica

zdeformowane paznokcie
Lancome Color ID i Clarins Eye Color Trio (Trio Reflets) - warto?
balsam na usta
Scholl - krem ze skarpetkami
co to za poroniony pomysł??? 22% VAT??