Jaka książka dla 13-latki?

51. Data: 2010-12-01 17:28:01

Temat: Re: Jaka książka dla 13-latki?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Dec 2010 12:01:05 +0100, Aicha napisał(a):

> Oczom nje wieżę :)

Uwież :-)

W sprawie "Małego Księcia" nawet z diabłem się zgodzę, jeśli ma rację. ;-P

52. Data: 2010-12-01 22:05:15

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Dnia Tue, 30 Nov 2010 22:16:40 +0100, Stokrotka napisał(a):
>
> ...o "Małym Księciu:
>
> Dokładnie tak.

Dokladnie nie, ale co Ty tam o tym wiesz...

E.

53. Data: 2010-12-01 22:18:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Dec 2010 23:05:15 +0100, E. napisał(a):

> Dokladnie nie, ale co Ty tam o tym wiesz...

Mamy inne "dokładnie". Przyzwyczaj się.

54. Data: 2010-12-02 09:41:13

Od: "glang" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dla 6-7-latka!

uff. to mnie pocieszyłaś bo już zacząłem się zastanwiać co ta moja żona
czyta moim starszakom /6 i 7 lat/ :))
pzdr
GL

55. Data: 2010-12-02 12:38:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Dec 2010 10:41:13 +0100, glang napisał(a):

> uff. to mnie pocieszyłaś bo już zacząłem się zastanwiać co ta moja żona
> czyta moim starszakom /6 i 7 lat/ :))
> pzdr
> GL

Powiem Ci w tajemnicy, ze "Dzieci z Bullerbyn" to i ja czasem podczytuję do
dziś, z senstymentu jakowegoś chyba, zeby się choć przez chwilkę, przez
moment poczuć jak wtedy, 44 tata temu ;-PPP

56. Data: 2010-12-04 11:07:47

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-30 22:46, E. pisze:

> I fajnie :) Po tym co czyta Weronika, moznaby sądzić, że mi rośnie
> weterynarz :)

To impregnuj ją szybko Herriotem. Cykl "Wszystkie stworzenia duże i
małe" zaczyna się sceną parogodzinnego wpychania krowie wynicowanej
macicy na mroźnym wietrze. Mój wannabe weterynarz po tej lekturze
postanowił zostac elektronikiem.

Adam

57. Data: 2010-12-04 14:52:57

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-04 12:07, Adam Moczulski pisze:

> [...]
> małe" zaczyna się sceną parogodzinnego wpychania krowie wynicowanej
> macicy na mroźnym wietrze. Mój wannabe weterynarz po tej lekturze

Czy weterynarz to taki zły zawód, czy co?

Ewa

58. Data: 2010-12-04 19:11:30

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-04 15:52, medea pisze:

> Czy weterynarz to taki zły zawód, czy co?

Wybrany świadomie pewnie nie. Tyle, że nader często jest wybierany pod
wpływem książeczek o dr Dolittle.
Adam

59. Data: 2010-12-04 20:45:11

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Czy weterynarz to taki zły zawód, czy co?

Dla kobiety to tak średnio. Na szczęście mnie przeszło samo :)

--
Pozdrawiam - Aicha

60. Data: 2010-12-04 23:27:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-04 21:45, Aicha pisze:

> Dla kobiety to tak średnio.

Przecież nie każdy weterynarz jest od razu od grubej zwierzyny. Ja
ostatnio (no, już ponad rok temu) byłam ze świnką morską u jednej bardzo
miłej pani weterynarz specjalistki od gryzoni.

> Na szczęście mnie przeszło samo :)

Wychodzi na to, że większość nastolatek o tym marzy, bo ja też miałam
takie pomysły. ;)

Ewa

Szafki w szkołach
S-F dla dzieci - książki