Jaką kuchenkę mikrofoalową kupić?

261. Data: 2011-02-14 13:06:27

Temat: Re: Jaką kuchenkę mikrofoalową kupić?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2011 13:59:22 +0100, Ikselka napisał(a):

> Moje lubienie czy nielubienie nie ma żadnego związku z umiejętnością
> przyrządzania czegoś. Kucharz

powinien

> "tylko" być DOBRY

j.p.

262. Data: 2011-02-14 13:09:08

Od: "AGA" <A...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też mam małą kuchnię więc wybrałliśmy mikrofalę bardzo... dużą!
> Taką która zastępuje piekarnik. Z termoobiegiem (2kW) i grilem (koniecznie
kwarcowym). Oczywiście to nie to samo co piekarnik, ale
> nie można mieć wszystkiego w malutkiej kuchni.

Dzięki. Mam już kombiwar, który jest prawie piekarnikiem, stąd pomysł
że wystarczyłaby mała mikrofala, a miejsca zajmowałaby mniej.
Ale może rzeczywiście lepiej kupić większą.
Czy możesz napisać jaki konkretnie model jakiej firmy masz? Jakie
ma wymiary?

Pozdrawiam
AGA

263. Data: 2011-02-14 13:19:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 14:05, AGA pisze:
> [...]
ze.html

> Nie prosiłam o wykład, ale o adres w sieci, pod którym takie podstawy
> są opisane. Może ktoś trafił na coś takiego.

Niektórym to nigdy nie dogodzisz, panie dzieju.

Ewa

264. Data: 2011-02-14 13:46:50

Od: "AGA" <A...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

ze.html

"szkoła gotowania", bo to raczej podstawy są niż
>>> wyżyny.

> Niektórym to nigdy nie dogodzisz, panie dzieju.

Jeśli masz chęć taki wykład od podstaw mi tutaj zrobić, to ja bardzo
chętnie się z nim zapoznam. Ale myślę, że wcale nie chcesz, a tylko
chciałaś mi przykopać. Tak to już bywa na polskich grupach. Niestety.

Pozdrawiam
AGA

265. Data: 2011-02-14 13:56:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-14 14:46, AGA pisze:

> [...]
> chętnie się z nim zapoznam. Ale myślę, że wcale nie chcesz, a tylko
> chciałaś mi przykopać. Tak to już bywa na polskich grupach. Niestety.

Są tu tacy, którzy dużo na ten temat już napisali i nawet podziękowania
się nie doczekali.

Ja mam parowar, w którym regularnie i bardzo często gotuję wszystko -
różne mrożonki, ryż, ziemniaki, czasem ryby. Nie potrzebuję wykładów na
ten temat, ani specjalnych książek.

Ewa

266. Data: 2011-02-14 14:10:55

Od: "AGA" <A...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są tu tacy, którzy dużo na ten temat już napisali i nawet podziękowania
Bardzo wybiórczo czytasz moje newsy.

AGA

267. Data: 2011-02-15 07:50:23

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak ZROZUMIAŁEŚ, a nie "zapomniałeś". Pogimnastykuj to swoje rozumienie,
> bo
> Ci się zdegeneruje do odruchów wegetatywnych.

ale strasznie mi dokopala :-)))
<rotfl> x 100 :-)

268. Data: 2011-02-15 09:18:54

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NORMALNIE. Po prostu obserwuję czy sok się pokazuje na wierzchu i smażę do
> momentu, kiedy tylko przestanie. To oznacza, ze na wierzchu jest ścięte
> mięso, a wewnątrz krwiste. Czas nie ma tu NIC do rzeczy, tylko temperatura
> smażenia. A ona zależy od rodzaju patelni, grubości dna itp. Zatem
> pozostaje TYLKO obserwacja zachowania mięsa.

> No właśnie - oceniam grubość i smażę. Po prostu.
>
> I robię świetne krwiste befsztyki, choć sama ich nie znoszę.

Watpie. Ocena "na sok" jest najgorsza z mozliwych wlasnie ze wzgledu na
rozna grubosc.
Coz, widocznie obracasz sie w kregach "trociniarzy".

z portalu o jajkach
Maka na chebek w USA
Zupa cebulowa - za słodka :(
Krem maślany z jajkami
Stimeria w kombiwarze/piekarniku - czy i jak?