Jaka kupic pralke

1. Data: 2009-04-03 23:09:38

Temat: Jaka kupic pralke
Od: "Jacek" <j...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Mam pytanie. Moja mama ma niedlugo urodziny, a ja nie mieszkam w PL i wiem,
ze cos jej zabytkowa pralka siada wiec chcialem jej kupic jakas dobra pralke
co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie musi byc z suszarka
byle porzadna niewadliwa pralka...
Z gory dziekuje za pomoc

Pozdrawiam

Jacek

2. Data: 2009-04-03 23:28:13

Temat: Re: Jaka kupic pralke
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Fri, 03 Apr 2009 19:09:38 -0400, osobnik zwany Jacek
wystukał:

> [...]
> dobra pralke co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie
> musi byc z suszarka byle porzadna niewadliwa pralka...

przez internet o ile do Twojego kraju dotarł :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

3. Data: 2009-04-04 03:21:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]
pralke
> co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie musi byc z

Automat ładowany od góry - niedrogie, bęben podparty z obu stron - mniejsza
awaryjność.

4. Data: 2009-04-04 05:21:43

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:
> [...]
> co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie musi byc z suszarka

Zdecydowanie polecam Hoover, model do wyboru, w zależności od Waszych
oczekiwań.
Są bezawaryjne, ciche, energooszczędne. Może być też istotne, że jest
bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze, mimo wielości rozmaitych funkcji.
--
Basia

5. Data: 2009-04-04 06:39:28

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:
> [...]
> Są bezawaryjne, ciche, energooszczędne. Może być też istotne, że jest
> bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze, mimo wielości rozmaitych funkcji.

nie ma rzeczy bezawaryjnych i bez wad (chociaz kiedys byly, ale to za
komuny)
pracujesz w hooverze?

ja moge polecic bosha, jak mama pierze nie czesciej niz 1-2x dziennie,
to na 5-7-10 lat ( w zaleznosci od wielu czynnikow) powinno wystarczyc

6. Data: 2009-04-04 06:47:00

Od: Bbjk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw pisze:

> nie ma rzeczy bezawaryjnych i bez wad (chociaz kiedys byly, ale to za
> komuny)
> pracujesz w hooverze?

Nie! Skąd ta supozycja?
Używam z satysfakcją. A Ty miałeś z tymi pralkami złe doświadczenia?

> ja moge polecic bosha,

bosha, bosha.
Boscha?

jak mama pierze nie czesciej niz 1-2x dziennie,
> to na 5-7-10 lat ( w zaleznosci od wielu czynnikow) powinno wystarczyc

Myślę, że to marki porównywalne, Ty polecasz swoją pralkę, ja swoją, jak
te pliszki. Boscha też sobie chwalę, ale znam z autopsji inne
urządzenia, np. zmywarkę.
--
Basia

7. Data: 2009-04-04 08:12:34

Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pralke
> suszarka
>
> Automat ładowany od góry - niedrogie, bęben podparty z obu stron -

Nie wiem jak obecne ładowane od góry
Ale posiadacze starszych skarżą się, że
np. firanki potrafią porwać bo zaczepiają
się w miejscu zamknięcia bębna.
Wygoda uzytkowania tez przemawia za tymi
ład. od góry.

Pzdr
J23

8. Data: 2009-04-04 08:13:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> np. firanki potrafią porwać bo zaczepiają
> się w miejscu zamknięcia bębna.
> Wygoda uzytkowania tez przemawia za tymi

Nic się nie zaczepia. Firanki powinno prać się w worku, a przynajmniej w
poszewce.

9. Data: 2009-04-04 08:59:11

Od: Chris <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Używam z satysfakcją. A Ty miałeś z tymi pralkami złe doświadczenia?

> bosha, bosha.
> Boscha?

To ja też polecę Boscha, mam i sobie chwalę. Przy małym dziecku pralka
pracuje dość często i odpukać działa bezbłędnie i cicho.

10. Data: 2009-04-04 10:15:45

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Automat ładowany od góry - niedrogie, bęben podparty z obu stron -
> mniejsza awaryjność.

Niestety, nie jest to prawda. Bęben owszem jest podparty z dwóch
stron, ale za to o wiele gorzej amortyzowany a i same łożyska są o
wiele skromniejsze. Serwisanci twierdzą, że wbrew pozorom właśnie w
tych górnoładowanych najszybciej łożyska się rozlatują.

J.

remont - piec, instalacja?
świerszcze w domu - problem
odroczony czas pracy - ustawianie konca