Jaka maszynka do miesa i dlaczego ?

1. Data: 2011-04-23 13:44:45

Temat: Jaka maszynka do miesa i dlaczego ?
Od: " THX" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są dobre maszynki elektryczne do mielenia mięsa (i przy okazji innych
rzeczy) i dlaczego akurat te?
THX

2. Data: 2011-04-23 14:37:06

Temat: Re: Jaka maszynka do miesa i dlaczego ?
Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-23 15:44, THX pisze:
> Jakie są dobre maszynki elektryczne do mielenia mięsa (i przy okazji innych
> rzeczy) i dlaczego akurat te?
> THX

Nie ma takich. Wszystkie są do dupy.

JK

3. Data: 2011-04-23 15:22:28

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Apr 2011 13:44:45 +0000 (UTC), THX napisał(a):

> Jakie są dobre maszynki elektryczne do mielenia mięsa (i przy okazji innych
> rzeczy) i dlaczego akurat te?

Zelmer. Bo od lat działa, działa, działa...

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

4. Data: 2011-04-23 17:42:11

Od: "KM" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

> Zelmer. Bo od lat działa, działa, działa...

Nie wiem czy jeszcze jest promocja w Tesco, ale Zelmer byl po ok 180zl .
Oczywiscie nie jest to maszynka na tasme produkcyjna, ale na okazyjne domowe
wyroby :)

Pozdrawiam
KM

5. Data: 2011-04-23 17:53:45

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "KM", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

> [...]
> Oczywiscie nie jest to maszynka na tasme produkcyjna, ale na okazyjne domowe

Okazyjne jak okazyjne, wytrzymuje całkiem sporo :)
Regularnie mielimy różne mięcha dla naszych futrzastych i daje radę
wszystkiemu - szyjom, skrzydłom, nogom... z kośćmi oczywiście. Piszczy, ale
ciągnie. Raz jakiś potworny ochłap owinął się na ślimaku i do tego stopnia
ją zablokował, że strzeliła zębatka przenosząca napęd. Naprawa kosztowała
coś około 4 zł i dalej hula :)

Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

6. Data: 2011-04-23 18:03:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Apr 2011 19:53:45 +0200, Damork napisał(a):

> [...]
> ją zablokował, że strzeliła zębatka przenosząca napęd. Naprawa kosztowała

W mojej niemaldwudziestoletniej maszynce właśnie wymieniłam ślimak i nóż -
kosztowało ok. 40 zł. I dalej hula. Zadne inne urządzenie do mielenia mięsa
mnie absolutnie nie interesuje. Nawet przystawki do Mum'a nie chcę.

7. Data: 2011-04-23 18:58:24

Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-23 19:53, Damork pisze:
> [...]
> Regularnie mielimy różne mięcha dla naszych futrzastych i daje radę
> wszystkiemu - szyjom, skrzydłom, nogom... z kośćmi oczywiście. Piszczy, ale

Skrzydlate i futrzaste?! Z kośćmi? Przerabiasz
nietoperze na karmę dla psów?

JK

8. Data: 2011-04-24 14:24:12

Od: <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zelmer. Bo od lat działa, działa, działa...

Popieram. Moja też działa i działa. Dodatkowo do maszynki można kupić
przystawki do cięcia warzyw (przydatne np. przy robieniu przetworów lub
większej ilości surówek).

D.

9. Data: 2011-04-24 15:48:47

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Apr 2011 16:24:12 +0200, d...@o...pl napisał(a):

> Popieram. Moja też działa i działa. Dodatkowo do maszynki można kupić
> przystawki do cięcia warzyw (przydatne np. przy robieniu przetworów lub
> większej ilości surówek).

Jeszcze podpowiem, że przystawki od najnowszych maszynek pasują do
najstarszych i vice versa.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

10. Data: 2011-04-24 16:29:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 24 Apr 2011 17:48:47 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

> Jeszcze podpowiem, że przystawki od najnowszych maszynek pasują do
> najstarszych i vice versa.

O właśnie, szatkownicę kupiłam nową. Nową tylko dlatego, że w poprzednią
wkręciłam łopatkę silikonowo-metalową, której ani wyjąć :-)

PS. Jakby tak któryś Zelmer miał wsteczny bieg...

mikrofala Amica
aqua stop
automa skrzypienie przy mieszaniu
czym odstraszać psy, jakiś płyn/proszek