Jaka podloga do mieszkania ? (moze panele)

1. Data: 2003-02-23 19:07:47

Temat: Jaka podloga do mieszkania ? (moze panele)
Od: "Rem" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Nie wiem czy jest jakas grupa odnosnie mieszkan dlatego pisze tutaj.
Niedlugo bede musial zrobic podloge w nowym mieszkaniu w bloku i zastanawiam
sie jakiego materialu uzyc: parkiet, panele, deski ? Chodzi mi o to zeby
bylo to w miare tanie, bardziej jestem skory uzyc paneli ale tez nie wiem
jakich bo z tego co widze to jest ich cale mnostwo i rozpietosc cenowa jest
ogromna.
Jezeli ktos ma jakies doswiadczenie w tej dziedzinie to prosilbym o pomoc :)
Interesuje mnie cos tak max 80 PLN/m2

Pozdrawiam
Rem

1. Data: 2003-02-23 19:35:53

Temat: Re: Jaka podloga do mieszkania ? (moze panele)
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Feb 2003 20:07:47 +0100 I had a dream that Rem <r...@o...pl> wrote:
> [...]
>sie jakiego materialu uzyc: parkiet, panele, deski ? Chodzi mi o to zeby

Z ciekawości - dlaczego nie wykładzina (wprost na matę i wylewkę)?

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2003-02-23 19:44:44

Od: "Rem" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko sama wykladzina ?
o wiele bardziej podobaja mi sie mieszkania w ktorych nie ma dywanow lub sa
one w postaci niewielkich skrawkow nie zajmujacych wiecej niz 0,5
powierzchni pokoju :)

Pozdrawiam
Rem

1. Data: 2003-02-23 20:04:09

Od: Botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-02-23 20:44, Użytkownik Rem napisał:

> [...]
> lub sa
> one w postaci niewielkich skrawkow nie zajmujacych wiecej niz 0,5

Mieszkałam 8 lat w mieszkaniu z _tylko_samą_wykładziną_
Jak masz jakiekolwiek alergie, to sobie odpuść.
Żebyś nie wiem jak sprzątał to i tak zawsze gdzieś te koty kurzowe
miauczą ;-).
Teraz mam mozaikę parkietową.
Ja ją uwielbiam. Na razie to parę miesięcy, ale mnie siępodoba.
--
Pozdrawiam Botwinka

1. Data: 2003-02-23 23:11:09

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Feb 2003 20:44:44 +0100 I had a dream that Rem <r...@o...pl> wrote:
>tylko sama wykladzina ?
>o wiele bardziej podobaja mi sie mieszkania w ktorych nie ma dywanow lub sa
>one w postaci niewielkich skrawkow nie zajmujacych wiecej niz 0,5
>powierzchni pokoju :)

Wiesz, też tak myślałem, aż trafiłem do Frankfurtu i wynajmowałem tam
różne mieszkania. Wszystkie niemieckie mieszkania, jakie widziałem,
miały w pokojach wykładziny. W końcu mi się to tak spodobało, że sam
sobie coś podobnego w mieszkaniu funduję.

Tanie to i praktyczne, tylko trza mieć odkurzacz piorący :)

1. Data: 2003-02-24 05:48:35

Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@k...icsr.agh.edu.
pl>, Grzegorz
Janoszka wrote:

> Wiesz, też tak myślałem, aż trafiłem do Frankfurtu i wynajmowałem tam
> różne mieszkania. Wszystkie niemieckie mieszkania, jakie widziałem,
> miały w pokojach wykładziny.

Wynajmowałeś mieszkania urządzone w jak najtańszy sposób, bo przeznaczone do
wynajęcia. Wykładziny są niezdrowe, gromadzi się w nich kurz i roztocza, a
jak są sztuczne, to dodatkowo śmierdzą i trują. Dla alergików wykładziny i
dywany są zupełnie niewskazane.

Paweł

1. Data: 2003-02-24 08:18:58

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Rem wrote:

> [...]
> Jezeli ktos ma jakies doswiadczenie w tej dziedzinie to prosilbym o pomoc
> :) Interesuje mnie cos tak max 80 PLN/m2

Zależy jaki chcesz mieć wystrój - jeśli nowoczesny - wykładzina/panele jesli
retro - zdecydowanie deski. Ja ratowałem na kolanach swoje dechyi efekt
budzi podziw wszystkich gości (i mój nadal też :-) O deskach mogę dać Ci
dokładne info jakby co

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-02-24 09:23:36

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Feb 2003, Rem wrote:

> [...]
> ogromna.
> Jezeli ktos ma jakies doswiadczenie w tej dziedzinie to prosilbym o pomoc :)

Panele są zdecydowanie najgorszym możliwym rozwiązaniem, ale nie sądzę,
aby w tej cenie dało się kupić porządne deski lub parkiet (chyba, że
miała być cena za sam materiał, bez układania).

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-24 10:07:26

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Feb 2003 05:48:35 +0000 (UTC) I had a dream that Paweł Paroń
>Wynajmowałeś mieszkania urządzone w jak najtańszy sposób, bo przeznaczone do
>wynajęcia.

Oj nie wiem, nie ja płaciłem za wynajem, więc ceny były dość spore.

>Wykładziny są niezdrowe, gromadzi się w nich kurz i roztocza, a
>jak są sztuczne, to dodatkowo śmierdzą i trują. Dla alergików wykładziny i
>dywany są zupełnie niewskazane.

Nie każdy jest alergikiem.

1. Data: 2003-02-24 10:25:02

Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@k...icsr.agh.edu.
pl>, Grzegorz
Janoszka wrote:

> Oj nie wiem, nie ja płaciłem za wynajem, więc ceny były dość spore.

Nie znajdziesz nic tańszego i łatwiejszego do wymiany niż byle jaka
wykładzina. Ja też jakiś czas mieszkałem w Niemczech i miałem na podłodze
wykładzinę. Właściciele tej kamienicy mieli u siebie parkiet.

Ale z drugiej strony porządna wykładzina wcale nie jest tania, kosztuje
ponad 100zł/m2, a nadal ma wady wykładziny (siedlisko kurzu i roztoczy).

> Nie każdy jest alergikiem.

Ale każdy ma szansę nim zostać. Ja też kiedyś nie byłem, teraz już jestem i
wiem, że lepiej nim nie być.

Paweł

mała Firma
tv 4:3 a 16:9