Jaka pralka i zmywarka

1. Data: 2003-05-09 12:54:09

Temat: Re: Jaka pralka i zmywarka
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:b9g2gl$231$1@inews.gazeta.pl...

> Dlugo szukalam tanio i z doswiadczenia wiem ze najtaniej w Wawie
> przynajmniej z miejsc w ktorych my szukalismy jest w media Marktach.

Eee, z moich doświadczeń wynika, że wszystkie Eura, Mediamarkty, hiperarkety
mają ceny bardzo zbliżone (wyjątkiem są promocje a tych faktycznie MM robi
najwięcej), bo wszystkie one wystawiają sprzęt po cenach sugerowanych przez
producenta. Mi wyszło na to, ze w mediamarkcie czy innej cholerze warto
sobie sprzęt wybrac, obejrzeć, popytac o niego a potem iść do małego
sklepiku AGD "za rogiem" i kupic tam - gość z takiego sklepiku na ogół
gratis przywiezie, czasem nawet podłączy a z cena potrafi zejśc dość
znacznie poniżej tej "sugerowanej". 10% upustu naprawde nie jest trudno
wytargować. Dla niego po prostu bardziej się opłaca sprzedać dzieląc sie z
toba swoją marżą niz nie sprzedać wcale.

J.

1. Data: 2003-05-09 13:16:17

Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <j...@n...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> najwięcej), bo wszystkie one wystawiają sprzęt po cenach sugerowanych przez

Dyskutowałbym...

> [...]
> gratis przywiezie, czasem nawet podłączy a z cena potrafi zejśc dość
> znacznie poniżej tej "sugerowanej". 10% upustu naprawde nie jest trudno

Takoż np. w MM. Wydostanie rabatu nie jest jakimś wielkim problemem (czyba,
że się kupuje same produkty w promocji)

> wytargować. Dla niego po prostu bardziej się opłaca sprzedać dzieląc sie z
> toba swoją marżą niz nie sprzedać wcale.

j.w.

--
Przemysław Maciuszko

1. Data: 2003-05-09 13:52:40

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

> Dyskutowałbym...

Być może obecnie jest inaczej. Jak +/- półtora roku temu chodziłem za swoim
sprzętem, ceny w duzych sklepach AGD były wszędzie identycznie a o
targowaniu się w MM nikomu się nie śniło. Były najwyżej promocje, ale jakoś
akurat dokłanie nie na to, czego szukałem. Podobnie przywózka - w MM była
płatna, gdzie indziej zdaje się też.

J.

Mieszkanko do wynajecia
rolety
Do posiadaczy pralek Hoover - kilka pytan :-)
pralka - stalka w bębnie - zwarcie?
Niepozadani goscie w domu - komary