pralka - stalka w bębnie - zwarcie?

1. Data: 2003-05-08 08:15:26

Temat: pralka - stalka w bębnie - zwarcie?
Od: "TomekW" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam pytanie do doświadczonych grupowiczów. Czy stalka z biustonosza która
wleciała do bębna może powodować zwarcie i wybijanie bezpiecznia na tablicy
licznika energii?.
Czy może się gdzieś "wkręcić" i powodować poprzez obciązenie większy pobór
prądu i bezpiecznik 16A nie wytrzymuje, ale przebiła jakiś przewód?. Nie
jestem jeszcze pewien co jest, ale wczoraj podczas prania 3 razy spalił się
bezpiecznik, jakoś doprałem ale stalka na pewno jest w środku. Moja pralka
do Amica. I jeszcze jedno pytanie, jestem w stanie wyciagnąć ją z bębna, czy
to nie jest takie proste i trzeba wezwać mechanika znającego się na rzeczy?.

wielkie dzięki

TomekW

1. Data: 2003-05-08 09:00:03

Temat: Re: pralka - stalka w bębnie - zwarcie?
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomekW" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> licznika energii?.
> Czy może się gdzieś "wkręcić" i powodować poprzez obciązenie większy pobór

Raczej to drugie, w bebnie nie ma nic co moznaby zewrzeć, zreszta w takim
wypadku bezpiecznik by walił od razu.

> do Amica. I jeszcze jedno pytanie, jestem w stanie wyciagnąć ją z bębna,
czy
> to nie jest takie proste i trzeba wezwać mechanika znającego się na
rzeczy?.

Sugerowałbym raczej mechanika, samemu jest to możliwe ale dość trudne. Można
próbowac albo zdemontowac fartuch i świństwo czyms wygrzebać, albo wyjąc
grzałke i spróbowac przez otwór.

J.

1. Data: 2003-05-08 09:40:26

Od: "TomekW" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Można
> próbowac albo zdemontowac fartuch i świństwo czyms wygrzebać,

fartuch - co to jest? Trzeba rozkręcić pralkę i wyciągnąć bęben za zewnątrz,
czy można próbować wygrzebać bez wyciagania bębna?

dzięki
TomekW

1. Data: 2003-05-08 09:51:16

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> fartuch - co to jest?

Ta guma naokoło bębna widoczna po otwarciu drzwi. Jak to wyciągnąć -
szczerze mówiąc nie wiem, nigdy tego nie robiłem.

J.

1. Data: 2003-05-08 10:00:28

Od: "TomekW" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta guma naokoło bębna widoczna po otwarciu drzwi. Jak to wyciągnąć -
> szczerze mówiąc nie wiem, nigdy tego nie robiłem.

no tak myślałem, ale skąd wiesz że tamtedy można coś wyciągnąć z bębna? Mi
się wydaje że fartuch się ściaga jak się beben wyciągnie.

TOmekW

1. Data: 2003-05-08 10:32:15

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak myślałem, ale skąd wiesz że tamtedy można coś wyciągnąć z bębna?

Jeśli uda ci się ściągnąc fartuch bez demontowania zbiornika to winowajce
mozesz wygrzebac jakims kawałkiem drutu. Demontarz zbiornika to kuuupa
roboty.

J.

1. Data: 2003-05-08 13:09:29

Od: <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
I jeszcze jedno pytanie, jestem w stanie wyciagnąć ją z bębna, czy
> to nie jest takie proste i trzeba wezwać mechanika znającego się na

Wymontuj grzalke i przez ten otwor z powodzeniem wyciagniesz.

Pzdr

1. Data: 2003-05-14 14:07:06

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Przerabiałem to jeszcze za czasów PS660P BIO POLARA :-). Robiłem to razem z
ojcem. Trzeba było rozkręcić taką obejmę która ściska obudowę bębna z jego
przednią ścianą i wyjąć do góry tą przednią ścianę (do niej jest mocowany
fartuch). Niestety podobna operacja była konieczna drugo raz, tym razem nie do
wyciągania czegoś ze środka tylko właśnie do wymiany sparciałego fartucha.

AM

Niepozadani goscie w domu - komary
Meble-zapraszam
Instalacja elektryczna natynkowa w kuchni
Kurtka puchowa po praniu
Meble Forte