rolety

1. Data: 2003-05-08 09:47:45

Temat: rolety
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam na praterze. Jestem na etapie wymiany okien. Chcąc się maksymalnie
zabezpieczyć, zakupiłam antywłamaniowe. Nie mam pojęcia jak je zasłonić.
Żaluzje wewnątrz pomieszczenia nie podobają mi się. W tego rodzaju oknach
między szybami nie można ich zainstalować. Tradycyjne formy, czyli
firanka+zasłonka nie biorę pod uwagę. Pozostają rolety. Dlatego mam pytanko.
Czy rolety zdają egzamin w kuchni? Czy nie zbierają tłuszczu, oparów, czy nie
żółkną i nie zmieniają koloru?
Poradźcie coś bo montaż tuż tuż i trzeba się załonić przed wścibskimi
spojrzeniami.

1. Data: 2003-05-08 10:03:27

Temat: Re: rolety
Od: "Pierre" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli masz plastikowe okana, to polecam fajne roletki materialow z
prowadnicami montowane na oknie.

Pierre

Do posiadaczy pralek Hoover - kilka pytan :-)
pralka - stalka w bębnie - zwarcie?
Niepozadani goscie w domu - komary
Meble-zapraszam
Instalacja elektryczna natynkowa w kuchni