Jaka pralka ładowana z przodu (z suszarką ?)

1. Data: 2005-06-13 06:54:00

Temat: Jaka pralka ładowana z przodu (z suszarką ?)
Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Proszę doradźcie bardzo dobrą pralkę, koniecznie ładowaną z przodu (będzie
wsuwana pod blat).
Zależy mi żeby była w miarę cicha, niezawodna, nowoczesna, można było sobie
wygodnie programować włączenie pralki (np. o 7.00 rano albo za 2 godziny
itp.) no i żeby dobrze prała.
Nie wiem czy warto kupować taką z suszarką, czy ta funkcja się sprawdza ?
Cena do około 1500 pln, ale jeśli warto dopłacić do jakiegoś lepszego modelu
to się zastanowię...
Jakie marki, modele brać pod uwagę pprzy szukaniu, na co zwrócić uwagę ?
Jakie cechy, funckje powinna mieć dobra pralka ? Hmm..będzie to moja
pierwsza, własna więc nie mam rozeznania jeszcze.

Pozdrawiam
Marcin.

2. Data: 2005-06-13 13:39:20

Temat: Re: Jaka pralka ładowana z przodu (z suszarką ?)
Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakie cechy, funckje powinna mieć dobra pralka ? Hmm..będzie to moja
> pierwsza, własna więc nie mam rozeznania jeszcze.

tez wlasnie musze cos kupic na dniach i wymyslilem ze bedzie to Electrolux
albo Bosch
jeszcze w sklepach pozagladam co maja i jak to wyglada :)

3. Data: 2005-06-13 21:41:42

Od: "Darek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od 7 lat pralko-suszarkę Indesit - nawet raz filtru nie wymieniałem -
chodzi jak złoto !!!
Pozdarwiam
Darek
Użytkownik "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> napisał w
wiadomości news:d8k29u$aee$1@inews.gazeta.pl...

> tez wlasnie musze cos kupic na dniach i wymyslilem ze bedzie to
> Electrolux albo Bosch
> jeszcze w sklepach pozagladam co maja i jak to wyglada :)

Wymiana wkladki w zamku Witex super-lock
czym zmyć lakierobejce z kafelek?
czym zmyć lakierobejce?
Piekarnik i zmywarka
Elektryczna Kaśka