Jaka prawidłowa wysokość szafek kuchennych?

1. Data: 2006-05-25 08:17:36

Temat: Jaka prawidłowa wysokość szafek kuchennych?
Od: "tomaroc" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

witam,

Jaka powinna być prawidłowa wysokosc wiszacych szafek kuchennych nad blatem?
Bo zastanawiam sie czy szafkami przyslonic troche pas kafelek czy szafki dac
nad kafelkami... A moze jest jakas norma na to zeby potem glupio nie
wygladalo...?

pozdro.t

2. Data: 2006-05-25 08:52:56

Temat: Re: Jaka prawidłowa wysokość szafek kuchennych?
Od: Karol S <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomaroc wrote:

> [...]
> Bo zastanawiam sie czy szafkami przyslonic troche pas kafelek czy szafki dac
> nad kafelkami... A moze jest jakas norma na to zeby potem glupio nie

Ja bym zrobił tak żeby kafelki były od blatu do szafek, bez widocznej
gołej ściany. A wysokość na jakiej powiesisz szafki to już sobie zrób
tak żeby było wygodnie, zależy ile masz wzrostu, jakie wysokie szafki...

Karol

3. Data: 2006-05-25 09:03:46

Od: "Patka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomaroc" napisał w wiadomości

> [...]
> glupio nie wygladalo...?

.... prawidłowa wysokosc wiszacych szafek kuchennych ....
jest taka jak Tobie pasuje :)

Niektorzy wola miec miedzy blatem i szafkami calosc w kafelkach
( tak robia ci ktorzym, zalezy aby latwo bylo czyscic wszytskie kuchenne
odpryski)
Ci ktorzy wola byc trendy - tego nie robia :)

Ale istnieja fajne patetny na zagospodarowanie tej powierzchni
niekoniecznie kafelkami !

pozdr.
Patka

4. Data: 2006-05-25 10:26:41

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odpryski)
> Ci ktorzy wola byc trendy - tego nie robia :)
>
> Ale istnieja fajne patetny na zagospodarowanie tej powierzchni

a czym?? ja właśnie w fazie obmyślania, co by tu zrobić, aby było ciekawie

5. Data: 2006-05-25 21:57:59

Od: "Renata" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-05-26 08:47:46

Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rób ja Ci wygodnie, u mnie blat(tak z pamieci) jest na wysokości ok. 91
a jedne szafki zaczynaja się na 45, drugie chyba 60 nad blatem (nie
przeszkadza bo mam szer baltu 70) mnie taki rozkład odpowiada
Pdr.Mariusz

Patent na brzegi malowanych kolorem scian?
Akumulatorki AAA
młynki do kawy Solis
brak okien w lokalu
Czarna woda w grzejnikach ?!