Jaką stawke za godzine zadac/oczekiwac w szkole prywatnej?

1. Data: 2005-07-15 20:40:12

Temat: Jaką stawke za godzine zadac/oczekiwac w szkole prywatnej?
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

witajcie

mam oto taki problem, w sumie nie ja ale moja kochana zona

moja cudowna zonka, nauczycielka j. polskiego (jak znajdziecie jakis blad w moim
mejlu to nie skarzcie jej na mnie, naprawde bardzo sie staralem :) )
dostala oferte pracy w prywatnym liceum dla doroslych w systemie zaocznym
zajecia co 2 tygodnie sobota i niedziela

jakiej powinna oczekiwac stawki za godzine?
ile warta jest godzina takiej pracy na rynku?
prosze o wszelkie sugestie dotyczace wynagrodzenia w takich szkolach
chcialbym aby byla solidnie przygotowana na rozmowe w przyszlym tygodniu
w kwestii finansowej takze

za wszelaka pomoc z gory dzieki
pozdrawiam
remigiusz

ps. jesli boicie sie pisac o wynagrodzeniu na liscie (rozumiem takie podejscie)
to piszcie prosze na priva

2. Data: 2005-07-15 22:11:18

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

jako, ze to szkola prywatna, wynagrodzenie zalezy od miejscowosci chyba.

--
body {
name: '|<ońrad Karpieszu>|';

Studia medyczne - test kompetencji