Studia medyczne - test kompetencji

1. Data: 2005-07-14 22:53:14

Temat: Studia medyczne - test kompetencji
Od: " " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak z ciekawości, na czym polegał test kompetencji, który mieliście
zaserwowany przez uczelnie? Pytanie do tegorocznych kandydatów z nową maturą ;-)

tylko_alfa

2. Data: 2005-07-15 15:09:33

Temat: Re: Studia medyczne - test kompetencji
Od: "Tonkijka" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Tak z ciekawości, na czym polegał test kompetencji, który mieliście
> zaserwowany przez uczelnie? Pytanie do tegorocznych kandydatów z nową
maturą ;-)

Witam test polegał głównie na czytaniu ze zrozumieniem, i kilku zadaniach
podobnych do zadań na inteligencjie.

3. Data: 2005-07-17 21:55:17

Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tonkijka <d...@w...pl> napisał(a):
> Witam test polegał głównie na czytaniu ze zrozumieniem, i kilku zadaniach
> podobnych do zadań na inteligencjie.

A jakieś konkrety? Może mały przykładzik? ;) Tekst był bliski medycynie? I
jeśli mogłaby Pani się ustosunkować, czy to miało "ręce i nogi"? Tzn, czy
rekrutacja po staremu byłaby lepszym rozwiązaniem dla was zdających?

4. Data: 2005-07-19 10:51:32

Od: Vectra <a...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik t...@g...pl napisał:

> A jakieś konkrety? Może mały przykładzik? ;) Tekst był bliski medycynie? I
> jeśli mogłaby Pani się ustosunkować, czy to miało "ręce i nogi"? Tzn, czy
> rekrutacja po staremu byłaby lepszym rozwiązaniem dla was zdających?

Na lekarski w Wawie na max napisalo bodajze 5 osób.
Byl zlozony technicznie - malo czasu, bardzo dlugie teksty
do przeczytania, stres. Zadania przeróżne, niezwiązane z
przedmiotem. Można by sie zastanawiac, po co ten test,
na szczescie jego waga byla niewielka.

Gdzie jak gdzie, ale na AM (moim zdaniem jeszcze na prawo...)
nowa rekrutacja jest nieporównanie lepsza ...

Ale - gdzies slyszalem, ze dobrze by bylo, gdyby
egzaminy maturalne przeprowadzaly ekipy akademickie.

pozdro
--
A S

5. Data: 2005-07-20 12:48:29

Od: "Tonkijka" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> A jakieś konkrety? Może mały przykładzik? ;) Tekst był bliski medycynie? I
> jeśli mogłaby Pani się ustosunkować, czy to miało "ręce i nogi"? Tzn, czy
> rekrutacja po staremu byłaby lepszym rozwiązaniem dla was zdających?

Test nie był trudny, ale bardzo mało czasu spowodowało, ze miało osób było w
stanie sie skupić i rozwiązac cokolwiek. Ja akurat pisałam test na
biotechnologie i przyznam, że z nie miało to dużo wspólnego z tym
kierunkiem. Czytanie ze zrozumieniem, to 10 pytań i tekst na 4,5 strony A5
na temat odruchów bezwarunkowych, warunkowych i instrumentalnych.
Jednak taka rekrutacja mi bardziej pasuje :) Test nie miał dużego wpływu na
przyjecia.

http://www.gazeta.pl/usenet/

6. Data: 2005-07-20 18:09:45

Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tonkijka <d...@w...pl> napisał(a):

Dziekuje ;-)

Która uczelnia lepsza??
Re: egzaminy wstępne
Czy mam prawo do zaległego urlopu?
Uczysz się, a wiesz jak?
[OT] tłumacz eletroniczny idiomów {pol-eng} & {eng-pol}