Jaka szafa wchodzi do windy ?

1. Data: 2008-02-12 17:06:59

Temat: Jaka szafa wchodzi do windy ?
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Próba na żywca nie bardzo wchodzi w grę, bo to jednak ciężar ;-)
Winda nowoczesna czyli 2 metry długości w środku.
Jak dowodzi praktyka, mozna taką windą przewozić płyty nawet 2,44 m (na skos, pod
lustrem do góry i jaaazda :))

2. Data: 2008-02-12 17:10:39

Temat: Re: Jaka szafa wchodzi do windy ?
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Niechcacy enter:

[...]
Ale pytanie o szafe, która ma swoją grubość i szerokość po 60 cm: czy da radę
przewieźć windą szafę o wysokości 233 cm
(to taki dość typowy wymiar Ikea wysokiej szafy)?
Pytam, bo może ktoś już wiózł lub odwrotnie, musiał nosić po schodach.
Jesli nie, to jakieś "prostokatne" pomiary zostają...
JaC

3. Data: 2008-02-12 17:14:36

Od: "rv" <r...@d...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1) przecież szafa bedzie w czesciach jak z ikei...

2) 2m dlugosci, zakladajac 2.30 wysokosci
(choc nigdy nie mierzyłem) daje
przekątną windy >3 m....

mi blat długi na 3.3 nie zmiescil sie o jakies 30cm.

4. Data: 2008-02-12 18:10:08

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-02-12 18:10, Niejaki/a 666 bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Ale pytanie o szafe, która ma swoją grubość i szerokość po 60 cm:
> czy da radę przewieźć windą szafę o wysokości 233 cm
> (to taki dość typowy wymiar Ikea wysokiej szafy)?

PAnie na to chyba nikt Ci nie odpowie bo jak sam napisales inzynierowie
i doktorzy nauk to na zmywaku to stoją a tu by trzeba bylo troche
policzyc ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

5. Data: 2008-02-12 21:10:44

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie, szafy stoją już zmontowane, w innym mieszkaniu, i żal rozkręcać.
A przez to ciężkie są i nie tak łatwo co do centymetra górę przy lustrze podnosić.
Co prawda półki coś z 2,40 m wysokie weszły do windy "na skos w górę", ale płytkie
były na jakieś 28 cm i dość lekkie.
JaC

-----

6. Data: 2008-02-12 22:33:29

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> [...]
> Pytam, bo może ktoś już wiózł lub odwrotnie, musiał nosić po schodach.
> Jesli nie, to jakieś "prostokatne" pomiary zostają...

Mam Paxa o tej wysokosci i moglam zapomniec o nowindzie (trzeba bylo
2metrowego brac).
Dorzuca tylko, ze jesli masz wysoko i wasko do noszenia to wspolczuje,
bo korpusy sa koszmarnie ciezkie i trzeba miec szeroka klatke, zeby je
nosic.

m.

7. Data: 2008-02-13 07:19:48

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie o Paxa chodzi.
Wysoko i waska klatka.
Czyli pozostaje rozkręcać?
JaC

-----

8. Data: 2008-02-13 21:19:32

Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-02-13 08:19, Użytkownik 666 napisał:
> Dokładnie o Paxa chodzi.
> Wysoko i waska klatka.
> Czyli pozostaje rozkręcać?

Spróbuj znaleźć kogoś, kto ma dwukołowy wózek do towarów - znakomicie
ułatwia targanie dużych sprzętów.
Coś w tym stylu: http://www.wiz-wozki.pl/dwukolowe_standardowe.php
Szafa nie będzie raczej taka ciężka jak np. pralka, więc za bardzo się nie
zmachasz.

--
Sławomir Szyszło

9. Data: 2008-02-14 10:02:21

Od: Damian <d...@u...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <j...@w...eu> wrote in news:fosjs8$r3o$1@news.wp.pl:

> [...]
> szafy)? Pytam, bo może ktoś już wiózł lub odwrotnie, musiał nosić po
> schodach. Jesli nie, to jakieś "prostokatne" pomiary zostają...

Prostokąt 60x233 da się wpisać w prostokąt 200x215.
A więc teoretycznie szafa wejdzie (na styk) do windy jeżeli jej wysokość
będzie minimum 215 cm (w odległości ok. 45 cm od końca - uwaga na
ewentualne lampy!).

Damian

10. Data: 2008-02-14 17:28:33

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

O to chodziło, sprawdzę windę :-)
JaC

-----

> Prostokąt 60x233 da się wpisać w prostokąt 200x215.
> A więc teoretycznie szafa wejdzie (na styk) do windy jeżeli jej wysokość będzie
minimum 215 cm (w odległości ok. 45 cm
od końca - uwaga na ewentualne lampy!).

Drzwi szklane
Odkurzacz piorący Philips Triathlon FC6844, Zelmer Wodnik Quattro 616.6, DeLonghi WFZ 1300SDL czy Hoover Jet&Wash SX 6254
szukam lodówki, której drzwi...
Zmywarka
konkretne wymagania co do lodowki