Jaka tania pralka ładowana od góry ?

1. Data: 2004-10-29 06:30:29

Temat: Jaka tania pralka ładowana od góry ?
Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Moje wymagania:

1. Cena do max 1500zł :(
2. Jak najwieksza ilośc obrotów (minimalnie 800obr)
3. Klasa energetyczna : A
4. Klasa skuteczności prania: A

W tej cenie znalazłem jak narazie Polara (model 800obr - klasa AA) , Candy
(1000obr - model CTS101).

Na Candy w Domarze jest niska cena (promocja 1399zł). To jakiś najnowszy
model tej pralki. Moja mama ma w domu pralkę ładowaną z boku wąską 33cm i ma
ją chyba już 3-4 lata i działa idealnie :)
Dlatego tez myślałem o Candy :)

A co Wy polecacie ? Cena taka jak pisałem max 1500zł :(

Dzięki i licze na WAS !

PILNE

/// Kaszpir ///

1. Data: 2004-10-29 07:45:15

Temat: Re: Jaka tania pralka ładowana od góry ?
Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nie bedziesz upieral sie przy AA to moge Ci polecic Zanussi

http://www.maximedia.pl/pralki/?cena=zanussi_ta_833v

Ma ja moja mama i bardzo sobie chwali.
Zastanow sie czy roznica miedzy 0.99 a 1.03 kW jest istotna.
Co do klasy prania tonie wiem jak to sie mierzy ale nie wydaje mi sie
aby ciuchy byly brudne albo niedoprane po praniu klasy B

barney

1. Data: 2004-10-30 07:53:50

Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Witam !
>
> Moje wymagania:
>
> 1. Cena do max 1500zł :(
> 2. Jak najwieksza ilośc obrotów (minimalnie 800obr)

Zwróc uwagę aby była regulowana. W moim przypadku (pralka z 1000rpm) okazalo
się, że optimum to i tak 800 dla bawełny i 200-300 dla firanek.

1. Data: 2004-10-31 19:32:11

Od: "boogie5" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje wymagania:
>
> 1. Cena do max 1500zł :(
> 2. Jak najwieksza ilośc obrotów (minimalnie 800obr)
> 3. Klasa energetyczna : A
> 4. Klasa skuteczności prania: A

Ja za 1400 złotych 2 miesiace temu kupiłęm Electroluxa EWT 810 (chyba, nie
mam pod ręką aby sprawdzić). Ma wszystko co ci potrzeba i 850 obrotów. Bez
elektronicznego sterowania i tego typu bajerów. Bardzo prosta w obsłudze.
Chodzi cicho. Jedyna ciekawostka, to fakt że jak wchodzi na obroty, wydaje
odgłos jak silnik MIG-a 21 (miałem pilotów w rodzinie to wiem co mówię:),
tylko znacznie cichszy. Dla mnie to dodatkowy bajer:)

Polecam, myślę, że za te pieniaze nie kupisz nic lepszego - to znaczy od
produktu Electroluxa. Candy i Polar to jednak zupełnie nie ta klasa...

pozdr
boogie5

1. Data: 2004-11-02 06:30:39

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Polecam, myślę, że za te pieniaze nie kupisz nic lepszego - to znaczy od
> produktu Electroluxa. Candy i Polar to jednak zupełnie nie ta klasa...

Już nieaktualne. Poszedłem z moją dziewczyną do sklepu i ... wybraliśmy
jednak Candy CTS101 ...

Powody:

1. Atrakcyjna cena - 1399zł (w promocji).
2. 1000obrotów , klasa energ. - A , prania - A , wirowania C.
3. Duzy otwór wsadu prania (to spory plus bo różnica jest znaczna)
4. Ładniejsze wykończenie (lepiej wykonanna niż Whirpool i Electrolux)
5. Mniejszy niż u konkurencji (Whirpool 5088 i Polar 830 i Electrolux 810)
pobór wody - tylko 45l zamist 55l jak u konkurencji (tylko najdroższe modele
innych firm miały podobny pobór wody)
6. Elektroniczny programator i minimalna ilośc dodatkowych pokrętełek ;)
7. Szybki program (32 minuty)

Co do Candy to osobiście nie mogę tej firmie nic zarzucić. Moja mama ma
pralkę ładowaną z boku (33cm - tzw wąska) już od 5 lat i nie ma zatrzeżeń do
niej , a od podobnego czasu taką sama pralkę ma moja siostra ...

/// Kaszpir ///

Electrolux Clario Z2020
Kupie STRYCH w Warszawie
podlaczenie pralki, piekarnika, plyty gazowej..
[WRO] kratka do gazówki
Posiadam preparaty do stali nierdzewnej !!!