Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?

1. Data: 2012-02-19 14:53:59

Temat: Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?
Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam kartę SIM zamontowaną w centralce alarmowej. Jak na razie miałem tam
całkiem niezły abonament z Ery - 10zł miesięcznie + tyle ile wydzwoni
alarm.
Dostałem teraz list z T-Mobile, że uszczęśliwiają mnie przenosinami na
'lepszą' taryfę.
Przerabiał ktoś może ten temat ostatnio? Którego operatora / ofertę
wybrać aby wyszło najlepiej?

2. Data: 2012-02-19 15:57:34

Temat: Re: Jaka taryfa do karty SIM w centralce alarmowej?
Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> wrote:
> [...]
> 'lepszą' taryfę.
> Przerabiał ktoś może ten temat ostatnio? Którego operatora / ofertę wybrać aby

Z tego co ostatnio czytałem (jestem na etapie konfiguracji dialera) dobrze
wygląda play fresh. Raz do roku zdaje się trzeba doładować konto.

--
Bartek

3. Data: 2012-02-19 16:39:06

Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co ostatnio czytałem (jestem na etapie konfiguracji dialera)
> dobrze wygląda play fresh. Raz do roku zdaje się trzeba doładować konto.

To chyba zależy co się jeszcze mieć. Jak mam powiadamiania SMS o każdym
uzbrojeniu/rozbrojeniu itp zdażeniach (około 10 sms dziennie) to tak patrząc
na tego Fresha nie uśmiecha mi się doładowywanie co miesiąc.
Na razie z racji posiadania sieci Plus mam 36.6 + 'esy nielimitesy' - czyli
doładowanie raz na pół roku za 100zł i co miesiąć samo pobiera 5zł za opcję
nielimitowanych SMS do sieci Plus.

Nie znalazłem nic lepszego.

Pozdro.

--
Irokez

4. Data: 2012-02-19 18:14:29

Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Irokez" <n...@w...pl> wrote:

> [...]
> doładowanie raz na pół roku za 100zł i co miesiąć samo pobiera 5zł za opcję

Zgadza się, do smsów, zwłaszcza do Plus, 36.6 jest najlepsze. Dodatkowo można
"przypiąć" do jakiegokolwiek abonamentu plusowego automatyczne doładowanie tego
numeru i mamy święty spokój :)
W pracy zrobiłem bramkę email-sms własnie na 36.6, która dziennie potrafi wysłać
kilkadziesiąt tysięcy smsów... zupełnie za darmo.
Natomiast w domu, do powiadamiania o alarmach, wybiorę play fresh. Wygląda na
to, że wystarczy doładować raz na rok za 5zł i spać spokojnie.

--
Bartek

5. Data: 2012-02-20 17:50:01

Od: Mariano Italiano <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-19 17:39, Irokez pisze:

> To chyba zale?y co si? jeszcze mie?. Jak mam powiadamiania SMS o ka?dym
> uzbrojeniu/rozbrojeniu itp zda?eniach (oko?o 10 sms dziennie) to tak patrz?c
> na tego Fresha nie u?miecha mi si? do?adowywanie co miesi?c.
> Na razie z racji posiadania sieci Plus mam 36.6 + 'esy nielimitesy' - czyli
> do?adowanie raz na p? roku za 100z? i co miesi?? samo pobiera 5z? za opcj?
> nielimitowanych SMS do sieci Plus.
>
> Nie znalaz?em nic lepszego.

Ja używam Fresha i - dla mnie - jest OK.
System informuje mnie tylko o początku alarmu i jego końcu.
Wysyła to na trzy telefony.

25 zł/rok wystarcza.

--
Mariano

6. Data: 2012-02-25 10:29:29

Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czyli doładowanie raz na pół roku za 100zł i co miesiąć samo pobiera
> 5zł za opcję nielimitowanych SMS do sieci Plus.

Orange ma rok ważny numer, do tego pakiet 600 smsów w sieci za 6zł ważny
30 dni, czyli musiałbyś podkarmiać ten numer co miesiąc doładowaniem za
10zł.

7. Data: 2012-02-26 13:43:37

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"ciekawski typek" jiad6d$44o$...@u...news.interia.pl

> Orange ma rok ważny numer, do tego pakiet 600 smsów w sieci za 6zł ważny 30 dni,
czyli musiałbyś podkarmiać ten numer
> co miesiąc doładowaniem za 10zł.

To chyba drogo. W mBanku **chyba** jest znacznie taniej.

Za jakiś czas będzie darmowy internet -- z masztów GSM.

http://techmobile.pl/2012/02/manta-mobile-z-darmowym
-internetem-na-zawsze/

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

8. Data: 2012-02-26 20:41:24

Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
>
> To chyba drogo. W mBanku **chyba** jest znacznie taniej.
>
> Za jakiś czas będzie darmowy internet -- z masztów GSM.

mBank nie jest zwyczajną siecią której starter możesz kupić w pierwszym
napotkanym kiosku, to idąc tym tropem możesz od razu wsadzić tam aero2

9. Data: 2012-02-27 00:10:14

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"ciekawski typek" jie5do$1t9$...@u...news.interia.pl

> mBank nie jest zwyczajną siecią której starter możesz kupić w pierwszym napotkanym
kiosku, to
> idąc tym tropem możesz od razu wsadzić tam aero2

Miałem na uwadze tylko cenę.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

10. Data: 2012-02-27 10:22:18

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> mBank nie jest zwyczajną siecią której starter możesz kupić w
> pierwszym napotkanym kiosku, to idąc tym tropem możesz od razu

aero nie umozliwia wysylania SMSoof ani dzwonienia

roznica w prasowaniu zelazkiem zwyklym, a zelazkiem z generatorem pary
Stare normy żyzycia wody
identyfikacja insekta łazienkowego :)
BB -- czyli buty z Baty
Stacja pogody - jaka?