Jaka to sałatka..? .

1. Data: 2005-04-03 23:40:12

Temat: Jaka to sałatka..? .
Od: xxx <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jaka to sałatka i gdzie mogę znalezc przepis.
Robi sie ją mniej wiecej tak:
Bialko z jajka sciera sie na tarce, wklada sie do miski jako pierwsza
warstwe. Pozniej tunczyka, chyba cebule, chyba troche sera i to sa
kolejne warstwy. Dodaje sie majonez a na koniec posypuje sie calosc
startym zoltkiem z jajka.
Moze ktos z grupowiczow ma dokladny opis tej saltki.

1. Data: 2005-04-04 06:04:08

Temat: Re: Jaka to sałatka..? .
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xxx" <x...@o...pl> napisał:
> [...]
> startym zoltkiem z jajka.
> Moze ktos z grupowiczow ma dokladny opis tej saltki.

Z archiwum grupy:
"Kijowska, albo puszysta (wg Ani), ale tam nie ma marchewki.

Sałatka puszysta:

6 jajek - ugotowanych na twardo, 1 puszka tuńczyka, 1 duża cebula,
10 dag masła - zamrożonego, 20 dag żóltego sera.

Układać warstwami:
1: drobno posiekane same białka (lub starte na tarce)
2: ser żólty starty na tarce na grubych oczkach (albo na drobnych)
3: 1/2 puszki tuńczyka
4: drobno posiekana cebula
5: 1/2 majonezu
6: masło utarte na tarce (zamrożone)
7: 1/2 tuńczyka
8: resztę majonezu
9: pokruszone same żółtka
Sałatka jest dość łagodna, nie dodawać soli.
Można natomiast posypać po wierzchu białym pieprzem."

Pozdrawiam
Lilla

panierka a'la KFC
Wszyscy o 21:37 mamy byc niedostepni na Gadu-gadu i na Tlenie Przes 5 Minut . Przekazcie dalej
gdzie kupic?
sernik pływający
[OT?] Papiez nie zyje