panierka a'la KFC

1. Data: 2005-04-03 20:53:14

Temat: panierka a'la KFC
Od: papndekel <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

witam,
interesuje mnie zrobienie kurczaczow jak w kfc, ale nie wiem jak zrobic
panierke aby byla taka
chrupka a nie nasiaknieta tluszczem. domyslam sie ze o bulce tartej moge
zapomniec. co byscie zaproponowali?
interesuje mnie tez jakby to smazyc, wiadomo ze frytkownica, ale jaki
tłuszcz? jakis ktory by pozostawal
calkowicie neutralny w smaku?

1. Data: 2005-04-03 22:14:37

Temat: Re: panierka a'la KFC
Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "papndekel" <a...@p...net> napisał w wiadomości
<CUT>

A spędziłeś chociażby 5 minut z google? Choć 1 minutę? Choć 10 sekund?
Odpowiedzi na wszystkie twoje pytania znalazłem w przeciągu mniej niż
minuty. Choćby w archiwum tej grupy.

Fishman.

1. Data: 2005-04-04 19:58:46

Od: papndekel <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Fishman napisał(a):
> [...]
>
> A spędziłeś chociażby 5 minut z google? Choć 1 minutę? Choć 10 sekund?
> Odpowiedzi na wszystkie twoje pytania znalazłem w przeciągu mniej niż

a moze nie wszyscy sa tak światli i madrzy i nie wiedza co to google

a tak naprawde, to jakby mnie zainteresowalo to co na google znalazlem
to bym sie tutaj nie pytal

1. Data: 2005-04-04 20:05:41

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 Apr 2005 21:58:46 +0200, Waćpanna lub Waćpan *papndekel*, w
wiadomości news:<news:dl5s2d.nj9.ln@news.altec.pl> zawarł, co następuje:

> a tak naprawde, to jakby mnie zainteresowalo to co na google znalazlem
> to bym sie tutaj nie pytal

a slyszałeś o zakładce w google? grupy dyskusyjne?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-04-04 20:17:54

Od: "nICa" <i...@m...mr> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> a slyszałeś o zakładce w google? grupy dyskusyjne?
> --
> Pozdrawiam, Ti`Ana

Olu,
Nie naśladuj włosia.
A zwłaszcza w te dni...
d.

1. Data: 2005-04-04 20:27:59

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

papndekel wrote:

> a moze nie wszyscy sa tak światli i madrzy i nie wiedza co to google
no to się ucz.

> a tak naprawde, to jakby mnie zainteresowalo to co na google znalazlem
> to bym sie tutaj nie pytal

a jakbyś naprawdę w googlach poszukał, to byś wiedział, że pytających o
Kentucky F... Chicken było już tu na tuziny i pytanie o to jest tu,
powiedzmy, niechętnie widziane. Parę przepisów KFCopodobnych zresztą też
już tu było. Nie wiem zresztą, po co te niestrawne rzeczy wogóle podrabiać.

Waldek

1. Data: 2005-04-04 21:09:41

Od: Roberto998 <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

papndekel napisał(a):
> [...]
> zapomniec. co byscie zaproponowali?
> interesuje mnie tez jakby to smazyc, wiadomo ze frytkownica, ale jaki

Nie wiem po co te całe wywody idemagogie ?
Odpowiem krótko.
Ja, gotowane skrzydełka z kurczaka robie w trójkąty, osypuję
przyprawami(pikantnymi). Po jakimś czasie obtaczam w jajku i bułce i
smażę na głębokim oleju. Bardzo dobre !
Przepis zasłyszany oczywiście. Tzw. "diabelskie skrzydełka".
Smacznego !

Z pozdrowieniem
Roberto998

1. Data: 2005-04-05 08:55:55

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nICa" <i...@m...mr>
> Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl>

> Olu,
> Nie naśladuj włosia.
> A zwłaszcza w te dni...
> d.

Jak chcesz być autorytetem [moralnym] to przedstaw się Kim jesteś,
anonimy to najczęściej samotni terroryści [grupowi], którzy na szczęście
nie znajdują posłuchu u normalnych ludzi.
Możesz wyjść z podziemi[a] na powierzchnię i ogłosić światu swoje credo.
Te dni temu sprzyjają.
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

1. Data: 2005-04-06 13:21:11

Od: papndekel <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smażę na głębokim oleju. Bardzo dobre !
> Przepis zasłyszany oczywiście. Tzw. "diabelskie skrzydełka".

no tak, tylko ze czesto bułkka nasiaka olejem i zamiast byc chrupka robi
sie taka "zwykla", jak na schabowych. mozeliwe ze trzeba by uzyc np.
rozgniecionych platkow kukurydzianych, ale trzeba by kupic tez takie
zupelnie neutralne w smaku a o taki ciezko dzisiaj.
no i kwestia tłuszczu. kazdy olej jednak pozostawia jakis posmak, a w
fastfoodach tluszcz na jakim smaza jest zupelnie neutralny, a
przynajmniej sprawia takie wrazenie. np. frytki: takie z mc donalda sa
calkiem dobre i uwazam ze lepsze niz zrobione w domu na oleju albo
mrozone z piekarnika. moze oni to poprostu na ceresie smaża, czy cos w
tym stylu :P :)

1. Data: 2005-04-06 13:42:06

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> calkiem dobre i uwazam ze lepsze niz zrobione w domu na oleju albo
> mrozone z piekarnika. moze oni to poprostu na ceresie smaża, czy cos w

tłuszcz palmowy. Można kupić tłuszcz do frytownicy, jest neutralny w
smaku i zapachu, o ole go od czasu do czasu zmienisz.

Waldek

Wszyscy o 21:37 mamy byc niedostepni na Gadu-gadu i na Tlenie Przes 5 Minut . Przekazcie dalej
gdzie kupic?
sernik pływający
[OT?] Papiez nie zyje
kuchenka Zanussi BMX 315