Jaka wanna - metalowa czy akrylowa?

1. Data: 2002-07-13 22:20:17

Temat: Jaka wanna - metalowa czy akrylowa?
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przymierzam się do remontu łazienki i zastanawiam się jaką wannę wybrać:
metalową (za ok. 250 zł) czy akrylową (kosztuje minimum 600 zł). Czy warto
inwestować w akrylową (zależy mi na zminimalizowaniu kosztów)- jeżeli tak, to
jakie są jej zalety?

1. Data: 2002-07-14 04:57:12

Temat: Re: Jaka wanna - metalowa czy akrylowa?
Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> inwestować w akrylową (zależy mi na zminimalizowaniu kosztów)- jeżeli tak,
> jakie są jej zalety?
> Rysuje się, łatwiej się brudzi i trudniej czyści.A zalety?
Chyba , większy wybór kształtów i kolorów.
K -2

1. Data: 2002-07-14 05:05:33

Od: "Gregorek" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba , większy wybór kształtów i kolorów.

Witam!
I nie jest "zimna".
Gregorek

1. Data: 2002-07-14 07:25:00

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> inwestować w akrylową (zależy mi na zminimalizowaniu kosztów)- jeżeli tak,

To zależy jakiego rodzaju wannę chcesz sobie wstawić.
Gdybym miała w łazience miejsce i chciała wstawiać wannę podłużną - nie
wahałabym się - poszła by metalowa. Jakoś nie zauważyłam, by wanna jakoś
szczególnie się porysowała - a stoi w mieszkaniu w którym mieszkam
trzydzieści lat z hakiem (ma klimat, nie ma co) - z tym, że wymieniam ją
(jutro) na akrylową, narożną.

Asmira

1. Data: 2002-07-14 20:11:41

Od: "pluton" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
> inwestować w akrylową (zależy mi na zminimalizowaniu kosztów)- jeżeli tak,

TYLKO blacha, w kolysce styropianowej.
Akryl
a) peka
b) halasuje
c) rysuje sie

pluton

1. Data: 2002-07-17 12:27:46

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

> Akryl
> a) peka
> b) halasuje

Ze jest mniej odporny na zarysowania to fakt. Ale:
- duzo widziales peknietych wanien akrylowych?
- halasuje? Ze niby bardziej od metalowej???? Dziwne... mam u rodzicow
metalowa, u siebie akryl i sklonny bylbym raczej napisac cos wrecz
przeciwnego ;-)

J.

1. Data: 2002-07-19 13:10:43

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"pluton" <p...@n...pl> wrote in message
> Witam,

> TYLKO blacha, w kolysce styropianowej.
> Akryl
> a) peka
> b) halasuje
> c) rysuje sie

Halasuje blaszana i nawet wygluszenie ze styropianu niewiele daje. Nie
halasuje zeliwna ale o taka juz trudno. Blaszana odprysnie jak cos ci do
wanny wpadnie twardego (mnie to sie czesto zdarza). Emalia umie peknac. Jak
nalalem do wanny blaszanej goracej wody a dopiero wrocilem i w lazience bylo
10 st C to emalia trzasnela az milo. Odglosy nagrzewajacej sie wanny
blaszanej i potem stygnacej tez mile nie sa. Ale kazdy bierze to co sie mu
podoba. Gdyby akrylowe mialy same wady to ich cena bylaby napewno nizsza
(sporo) od metalowych bo nikt by ich nie chcial kupowac.

Zaleta wanny blaszanej to jej wytrzymalosc statyczna. Bez stelarzy i innych
podpor mozna ja na nozkach ustawic i sie kompac. Przy akrylu to jednak
stelarz albo dobra zabudowa jest potrzebna. Ja jednak bym wiecej blaszanej
nie kupil

vpw

1. Data: 2002-07-23 07:43:59

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vpw" <v...@s...org> wrote in message news:ah9qoh$adi$1@news.onet.pl...

> Halasuje blaszana i nawet wygluszenie ze styropianu niewiele daje.
Mam metalowa i nie hałasuje. Nie wiem, moze wszystko zalezy od wanny. Metal
metalowi nie rowny. W kazdym razie nie slychac charakterystycznego bebnienia
lejacej sie wody.
Gdyby akrylowe mialy same wady to ich cena bylaby napewno nizsza
> (sporo) od metalowych bo nikt by ich nie chcial kupowac.
Za wanne metalowa z nozkami o dl. 160 cm zaplacilam 170 zl. Akrylowa
najtansza znalazlam za 500 zl. Metalowa wymienisz 3 razy zanim cena zrowna
sie z akrylowa.

Pozdrawiam

Joanna

Wyburzenie ścianki w mieszkaniu
TANIO!!!!Bez pracy!!!Wawa
[spam] ALARMY, MONITORING
[SPAM] Deski do krojenia w cenie producenta
Szukam mieszkania do wynajęcia w Warszawie dla trzech osób