Jaka wysokość blatu dla dziecka ?

1. Data: 2002-09-26 12:22:35

Temat: Jaka wysokość blatu dla dziecka ?
Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Robię dziecku (6 latek) miejsce do odrabiania lekcji w postaci "biurka".
Gruby blat na 4 nogach, z wsuwaną pod blat kostką na kółeczkach (z
szufladami). Blaty już zrobiłem, teraz czeka mnie zakup przykręcanych nóg.
Nie znalazłem takich, które mółbym w dużym zakresie regulować. Dostępne są
nogi o wymiarach 71+- 3cm i 82+- 3 cm. Pytanko, które wybrać ? Czy już ten
"dorosły" wymiar ? Krzesło ma dorosłe, duże, obrotowe, na kółkach, z
możliwością regulowania praktycznie wszystkiego (zimny profesjonalizm
-) ), więc może się dostosować do blatu wysokiego jak i niskiego. Ale nogi
będą mu dyndać w powietrzu...
Co byście poradzili, przerabiał ktoś taki problem, jak to wygląda od strony
ergonomii ?

pozdr

Arjano

1. Data: 2002-09-27 06:56:40

Temat: Re: Jaka wysokość blatu dla dziecka ?
Od: "Tomasz Dąbrowski" <t...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arjano" <a...@w...pl> napisał:

> Nie znalazłem takich, które mółbym w dużym zakresie regulować. Dostępne są
<ciach...>

Zastanawiałem się nad problemem niedawno i znalazłem ikeowskie nogi do stołu
z możliwością regulacji 60-90 cm. Są w najnowszym katalogu. Odstraszyła mnie
jednak cena i zdecydowałem się na gotowy stolik h=60, z możliwością
wywalenia go za parę lat/przekwalifikowania na podstawkę pod kwiaty, jak
obie pociechy wyrosną.

Tomasso

Glazurnik poszukiwany
Parkiet w W-wie