Wielkie lustro w łazience

1. Data: 2002-09-26 15:06:10

Temat: Wielkie lustro w łazience
Od: "ROBERT :-\)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar machnąć na ścianie w łazience duże lustro, powiedźmy o wymiarach
1,50*2,50m (wys*szer)
W jaki sposób powinno one zostać zamontowane -
czy to robi się przed położenim glazury, czy na glazurę?
Czy takie prace wykonuje glazurnik, czy firma która sprzedaje lustra?
Ile taka "operacja" może kosztować?

Pozdrawiam grupowiczów
Robert

1. Data: 2002-09-26 15:11:23

Temat: Re: Wielkie lustro w łazience
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Sep 2002, ROBERT :-) wrote:

> [...]
> czy to robi się przed położenim glazury, czy na glazurę?
> Czy takie prace wykonuje glazurnik, czy firma która sprzedaje lustra?

Dołączam się do pytania. Poza tym chciałbym wiedzieć, czy ktoś
eksperymentował z takim dużym lustrem w miejscu bardzo dużej wilgoci - nie
chodzi mi o łazienkę w ogólności, tylko na przykład ścianę nad wanną, na
którą może lać się woda z prysznica.

Pozdrawiam,

Alozjy

1. Data: 2002-09-26 16:31:04

Od: Misiu <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał:

> [...]
>chodzi mi o łazienkę w ogólności, tylko na przykład ścianę nad wanną, na

Takie lustro tuz nad wanna lub pod prysznicem to tylko wieczny klopot.
Jest stale zachlapane i strasznie brzydko to wyglada. Wg mnie min.
odleglosc nad wanna to okolo 20-30 cm. Lustra pod prysznicem nie moge
sobie wyobrazic, chyba ze ktos przychodzi codziennie i sprzata Ci
lazienke. ;))

Pozdrawiam
Misiu

1. Data: 2002-09-26 16:32:04

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ROBERT :-)" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar machnąć na ścianie w łazience duże lustro, powiedźmy o
wymiarach
> 1,50*2,50m (wys*szer)
> W jaki sposób powinno one zostać zamontowane -
Przyklejone do sciany
> czy to robi się przed położenim glazury, czy na glazurę?
Glazurnik powinien zostawic luke w glazurze. Mozna tez na glazure - co kto
woli. Ale druga opcja wychodzi drozej

> Czy takie prace wykonuje glazurnik, czy firma która sprzedaje lustra?
> Ile taka "operacja" może kosztować?

Robi to firma sprzedajaca lustra. Nie jest to drogie (zakladajac ze beda
mieli tak duze lustra), moj brat zrobil cos podobnego i stwierdzil ze
pokrycie kawalka sciany lustrem kosztowalo go mniej niz pokrycie glazura
(ale lustro sam sobie przykleil - firma "tylko" dociela i dostarczyla na
miejsce lustro)

Zaslav

1. Data: 2002-09-27 06:23:02

Od: "Robert" <r...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polozylem sobie lustro o wymiarach 2m x 1m wysokosci na szczescie na
scianie oddalonej od wanny , i jak dotad jest super w czasie kapieli na
lustrze nie osiada zadna para wodna, wiec nie trzeba po kazdej kapieli go
szorowac . Mi glazurnicy zostawili miejsce pomiedzy plytkami, chodzilo mi o
to ze takie lustro przyklejone do sciany ma powierzchnie na wysokosci
plytek, czyli nie wystaje ! tworzy jednolita powierzchnie
tesz myslalem zeby sam sobie wkleic, ale koszt jaki musialbym poniesc na
klej transport takiego lustra byl niewiele mniejszy nisz zrobienie tego
przez ten zaklad , pozatym gosc najpierw przyjezdza , dokladnie mierzy a
potem jak przywozi jest to wszystko ladnie dopasowane i szczeliny z kazdej
strony sa rowne
aha potwierdzam fakt ze ta czesc sciany na ktorej jest lustro ! wyszla
taniej niz gdybym polozyl tam plytki !!!! TAK hihi przynajmneiej w moim
przypadku
nio chyba ze ktos ma plytki po 10 pln za m kw to pewniie tak rozowo nie
bedzie
Pozdrowka
Robert

Jaka wysokość blatu dla dziecka ?