Jaki deser, jakie ciasto??

1. Data: 2004-04-20 19:13:50

Temat: Jaki deser, jakie ciasto??
Od: "Ania" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W sobote mam mały "nalot" znajomych na mieszkanie, tzn. wpadną niby tak od
sobie złożyć życzenia, porozmawiać itp. ;). I właśnie nie wiem czym ich
ugościć. Dokładnie szukam czegoś sprawdzonego, dość szybkiego w
przygotowaniu (max. jedno przedpołudnie), słodkiego no i najważniejsze w
sporej ilości (tak z 12-14 dużych porcji).
Wiem, wiem przepisów jest ogroman ilość, ale który jest tym właściwym:).
Z góry dziękuję za wszelkie przepisy i rady. Pozdrawiam!

1. Data: 2004-04-21 07:26:41

Temat: Re: Jaki deser, jakie ciasto??
Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrożone truskawki, lody, ajerkoniak, bita śmietana. Truskawki rozmrozić,
odlać to co z nich wyciekło, ale nie wywalać tylko osłodzić. Do miseczki
włożyć kilka truskawek, lody, bitą śmietanę, całość polać tym co wyciekło z
truskawek i ajerkoniakiem. To powinien być prawdziwy ajerkoniak, a nie
ajerkoniakowaty sos do lodów.
Pozdrówka - Agnieszka
P.S. Oczywiście lepsze by były świeże truskawki, ale to co o tej porze roku
sprzedają po okropnej cenie jako truskawki jest ohydne i już mrożone lepsze

1. Data: 2004-04-21 09:40:35

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sernik, sernik jogurtowy!

--