Jaki dodatek?

1. Data: 2002-11-21 15:21:58

Temat: Jaki dodatek?
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

============
Dużo ostatnio było o kotletach z serem, rowniez o
kaparach. Pomyslalem ze dobrze bedzie to
polaczyc - i wyszlo genialnie: kotlety z mielonego
drobiu z zoltym serem smazone w sosie kaparowym.
Ale niestety - dodatki, ktore zaplanowalem
kompletnie nie pasowaly do tego delikatnego dania,
o dosyc wyszukanym smaku. W koncu zjedlismy bez
dodatkow.
Co podac do tego?

waldek
============

1. Data: 2002-11-22 13:18:10

Temat: Re: Jaki dodatek?
Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ale niestety - dodatki, ktore zaplanowalem
> kompletnie nie pasowaly do tego delikatnego dania,
> o dosyc wyszukanym smaku. W koncu zjedlismy bez

Jarzyny z wody albo slata skropiona tylko dobra oliwa (moze byc
aromatyzowana), pieczywo pszenne.
A jak zrobiles sos kaparowy?

Pozdrawiam -
Kasia L.

1. Data: 2002-11-22 15:01:21

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak zrobiles sos kaparowy?
===============
Cytuje:

> To przepis Magdy Bassett
> Osobiscie wyprobowany i naprawde godny
polecenia.
cm. Panierowac w mace i
na masle na goracej patelni
sie nie przyklejalo), gdy
bulion i przyprawy. Dusic
z mlodymi ziemniakami z
tego salatka z pomidorow i
zebym powtorzyla na drugi
dzien.

Zrobilem podobnie: po usmazeniu kotletow dodalem
kapary, czosnek troszke pieczarek, ale bez
bulionu - smak na samym masle.

Smak mi zepsuly salaty z vingretem! Poslucham Cie
i zrobie ja z sama oliwa oraz gotowane jarzyny.

waldek
===========

1. Data: 2002-11-22 17:57:47

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam ten przepis , robilam go juz. I strasznie zepsulam- pomieszalam
proporcje i zamiast lyzeczki soku z cytryny dalam sok z calej cytryny:)) Nie
dalo sie zjesc. Ale same piersi indycze panierowane w mace i jajku bez sosu
tez sa pyszne.

Pozdrawiam-
Kasia L.

1. Data: 2002-11-23 08:09:23

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ale same piersi indycze panierowane w mace i
jajku bez sosu
> tez sa pyszne.
===========
Pewnie, ze tak.
Ale nie przejmuj sie, ze raz cos zepsulas. Zrob
jeszcze raz - z pewnoscia wyjdzie. Jesli same
piersi sa pyszne (coz za dwuznacznik!), to ze
szlachetnymi dodatkami beda ah i oh. W kazdym
razie u mnie kapary juz na stale znalazly miejsce
na poleczce w lodowce.

waldek

Kawa mrozona dla babci :)
Przepisy po angielsku