Jaki filtr do wody?

1. Data: 2006-07-24 08:32:46

Temat: Jaki filtr do wody?
Od: "Robi" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Stoje właśnie przed wyborem filtra do wody. Filtr ma byc zamontowany pod
szafką zlewozmywakową i zastanawiam się czy to ma być filtr odwróconej
osmozy czy wystarczy zwykły mechaniczny (na zasadzie Brity). Moż ktoś
korzysta z takiego i takiego i mógłby się podzielić opinią.
Pozdrawiam
Maria

2. Data: 2006-07-24 08:55:02

Temat: Re: Jaki filtr do wody?
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osmozy czy wystarczy zwykły mechaniczny (na zasadzie Brity). Moż ktoś
> korzysta z takiego i takiego i mógłby się podzielić opinią.

Jaki skład wody i do czego ta woda? Bez tego to mozna tylko sobie
gdybać.
--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2006-07-24 11:30:01

Od: "Robi" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:44c48ae6$1@news.home.net.pl...

> Jaki skład wody i do czego ta woda? Bez tego to mozna tylko sobie
> gdybać.
> --
.
___________________________________________MAT______
__

Woda do picia i gotowania (nie do mycia), chcę zrezygnować z kupowania wody
mineralnej (na pięc osób w domu idzie jej bardzo dużo). Wodę mam w tej
chwili bardzo twarda i ma dużo żelaza. Czytałam że woda po odwróconej
osmozie jest jak destylowana i nie powinno się takiej wody pić

4. Data: 2006-07-24 13:46:50

Od: "m@rkop" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robi wrote:
> Czytałam że woda po odwróconej
> osmozie jest jak destylowana i nie powinno się takiej wody pić

Uzywam fitra z OO od paru lat i jakos zyje ;)
Przeciez jak gotujesz cos w tej wodzie, to powodujesz jej uzupelnienie
o brakujace elementy. Poza tym w zestawie jest mineralizator, ktorym
nasycasz wode mikroelementami i masz wode mineralna.
Pzdr

5. Data: 2006-08-16 08:58:14

Od: "Martini" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chwili bardzo twarda i ma dużo żelaza. Czytałam że woda po odwróconej
> osmozie jest jak destylowana i nie powinno się takiej wody pić

Sam używam filtra Odwroconej Osmozy od kilku lat (chyba z 5 lat) i nie
zauwazylem braku mineralow , mam model z mineralizatorem F350-COMPACT -
czajnik lsni , brak osadu na kawie czy herbacie, w smaku duzo lepsza od wody
mineralnej niegazowanej (bo takiej nie przelkne ).
Zreszta duzo czytalem o RO naukowych publikacji m.in. dr Halata (byly
Minister Zdrowia) wydal ksiazke o metodach uzdatniania i opisuje w niej
rozne metody z akcentemna RO jako jedyna skuteczna metode uzdtaniania wody
pitnej. - ogolnie Pan Halat zajmuje sie obecie ochrona srodowiska i prawami
konsumentow itp..
Druga sprawa - mienraly czlowiek przyswaja w 85% z pozywienia nie z wody - a
nikt mnie nie przekona ze w wodzie Warszawskiej sa mineraly -
hehheheheeheh, jeszcze rozumiem wode ze swojego ujecia w gorach (studnia
glebinowa 100 metrow) ale w W-wie :)

Polecam Odwrocona Osmoze z czystym sumieniem :) oczywiscie uwazaj na
podrobki - jest ich masa z Azjii - a z tego co sie juz zorientowalem to
technologia RO jest opatentowana przez USA i 2 firmy w USA produkuja
Membrany , a 70% systemow w Polsce jest na Azjatyckich podrobach - po prostu
nie kupuj u byle kogo.

P.S. Badalem wode w laboratorium po przejsciu przez Mineralizator i ma
parametry niskomineralizowanej wody mineralnej - wiadomo z mienralami tez
nie wolno przesadzac :)

Pozdrawiam

Martini

6. Data: 2006-08-21 07:07:20

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Martini" <m...@p...fm> wrote in

To i ja sie podepne pod watek.
Czy ktos moze polecic jakas firme w Warszawie, ktora do teamtu podchodzi
rozsadznie (dopasuje urzadzenie do moich potrzeb a nie wcisnie najdrozszy
zestaw), ma sprawdzone produkty i nie ma problemu z pozniejszym serwisem?
Chdzi mi o zestaw pod zlewozmywak.
e-Shrek

7. Data: 2006-08-21 10:56:56

Od: "Al-Mir" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zestaw), ma sprawdzone produkty i nie ma problemu z pozniejszym serwisem?

JA moge polecic chociaz pochodze ze Szczecina kupilem w firmie ze Slaska
(poprzez polcenie ze strony znajomych z Łomianek , którzy kupili stację
zmiekczajaca i filtr Osmozy do nowego domu w Łomiankach) - zajrzyj na strone
:
www.nobel.com.pl lub www.osmoza.com z tego co sie orientuje w Warszawie i
okolicach maja montaz gratis (przynajmniej znajomi z Łomianek nie placili za
montaz).

Ja mam model F550 (7 stopni filtracji z lampa UV i mineralizatorem) poniewaz
mam wode studzienna i nie wiem czy jakies zyjatka w niej sie nie rozwina w
kazdym momencie albo nie doplyna od sasiada, ci co maja "szczelne" szamba
wiedza o czym mowie - takich ludzi bym lał aż by puchli
W kazdym badz razie jezeli masz wode z Warszawskich wodociagow to chyba
lampa UV niepotrzebna , chociaz z tego co slszalem w W-wie ta woda jest tez
niczego sobie nawet w wodociagach :)

Pozdrawiam i zycze udanych zakupow

Daj znac na priv czy wybrales ich oferte a...@p...onet.pl

pozdrawiam
Mirek

8. Data: 2006-08-21 12:07:30

Od: Bogdan II <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

e-Shrek napisał(a):
> [...]
> zestaw), ma sprawdzone produkty i nie ma problemu z pozniejszym serwisem?

Ja kupilem wysylkowo w www.woda.com.pl - trafilem jeszcze na jakiegos
kumatego goscia i po malych negocjacjach dostalem gratis komplet wkladow
wymiennych (wstepne i liniowe).

pzdr. bogdan

prasa do śmieci
Plaga mrówek w mieszkaniu !
kuchnia gazowo-elektryczna Candy
klimatyzatory przenosne do pokoju - jak wam sluza ?
planuje remont :-)