Jaki krem zimowy?

1. Data: 2005-12-19 11:28:16

Temat: Jaki krem zimowy?
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam Dax Perfecta Winter Care, ale ma tak drażniący zapach, że nie jestem
w stanie go używać. Czy tylko on tak ma, czy to przywara wszystkich kremów
zimowych? Czy ktoś może polecić krem ochronny - nieśmierdziucha?

Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

1. Data: 2005-12-19 11:38:36

Temat: Re: Jaki krem zimowy?
Od: "justnka" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> malenka...masz pecha...a moze to z toba jest cos nie tak?kup sobie mydlo, to
nie bedzie ci smierdzialo....a tak na powaznie to kupuj sobie bez zapachowe...

1. Data: 2005-12-19 11:39:45

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nika napisał(a):
> Czy ktoś może polecić krem ochronny -
> nieśmierdziucha?

Bambino dla dzieci.

th

1. Data: 2005-12-20 20:47:53

Od: "Magdalena" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"justnka" <g...@v...pl> wrote in message
> nie bedzie ci smierdzialo....a tak na powaznie to kupuj sobie bez
> zapachowe...

...a tak na poważnie to bezzapachowe...

1. Data: 2005-12-21 08:46:34

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena napisał(a):

> ...a tak na poważnie to bezzapachowe...

Moze mu/jej chodzilo o bez zapachowy, ale teraz w styczniu, to juz
lepiej na poziomki ;)

th

1. Data: 2005-12-22 11:47:40

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Nika" <n...@a...pl> napisał(a)
wnews:do65gi$154$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
> jestem w stanie go używać. Czy tylko on tak ma, czy to przywara
> wszystkich kremów zimowych? Czy ktoś może polecić krem ochronny -

Dermosan, zapach nie jest taki intensywny :)

--
Pozdr. Hektor

Allegro
okrągła twarz... pomożcie
krem wygladzajacy do twarzy
[kraków] gdzie Powitanie z Afryka Bielendy?
Balsam Pomorski.