Jaki kupic czujnik czadu ?

1. Data: 2008-12-29 20:01:17

Temat: Jaki kupic czujnik czadu ?
Od: Tati <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

w miare tani ,dobry i z gwarancja,prosze o jakies rady.

2. Data: 2008-12-29 22:12:14

Temat: Re: Jaki kupic czujnik czadu ?
Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam takie:
http://www.allegro.pl/item515751424_czujnik_tlenku_w
egla_kidde_basic_uk_atest_gw5lat.html
kupilem jak przyszlo mi czasowo mieszkac z piecami kaflowymi,
nie wiem czy dobre, bo na szczescie nigdy nie zadzialaly :-)
ale maja funkcje testu i sygnalizacje slabej baterii (u mnie energizer
trzyma juz 2 lata)
czujnik mozna sprawdzic umieszczajac go na wylocie rury wydechowej
samochodu, powinien piszczec
jakos nie mam zaufania do zasilanych z sieci, nie bedzie pradu i nie
zadziala...
acha, kupuj takie, co maja atesty... i dobrze przemysl miejsce ich
zawieszenia

robert
www.sabina.studioonline.pl

[W-wa] Gdzie uszczelki do lodówki Polar ?
Trwałość domów gotowych
Sprawa prawno-budowlana
buddyzm - CyberSangha NEWS
Lekki odkurzacz ?