Jaki kupić depilator?

1. Data: 2003-06-04 17:20:29

Temat: Jaki kupić depilator?
Od: "tweety" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się do was z pytaniem który depilator wybrac?
Philips Satin Ice Optima czy Braun EverSoft. Z tego co wiem Philips ma
końcówkę wygładzającą, natomiast w jednym modelu Brauna jest dodatkowo
specjalna głowica do depilacji pach i okolic bikini (czy warto wybrać ją
zamiast głowicy golącej?). Czy możecie sie podzielić uwagami na temat tych
depilatorów bo nie wiem który wybrac? Z góry dzięki..
Kasia

1. Data: 2003-06-04 21:19:54

Temat: Re: Jaki kupić depilator?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zamiast głowicy golącej?). Czy możecie sie podzielić uwagami na temat tych
> depilatorów bo nie wiem który wybrac? Z góry dzięki..

podobno najtańszy Phillips jest lepszy od najdroższego Brauna.
ja mam Phillipsa i jestem zadowolona a w przystawki łagodzące ból nie warto
wierzyc.za pierwszym razem boli jak chol...:)
ale warto sie przemęczyć ,włosy są jaśniejsze i osłabione przez co wolniej
odrastają.
fakt ze trzeba poczekac az odrosna do ok.0,5 cm a i tak depilator ma
problemy z złapaniem .
pozdrawiam
p.

wodoodporny makijaż
puder, kompakt
kontrowersyjny-depilacja -moim zdaniem wzmacnia włos!
Green Tee - Arden
Przeczytane w Looku