wodoodporny makijaż

1. Data: 2003-06-04 15:14:02

Temat: wodoodporny makijaż
Od: "Małgorzata" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję wodoodpornych kosmetyków, które sprawdzą się na plaży. Może znacie
dobre, sprawdzone?

1. Data: 2003-06-04 15:17:45

Temat: Re: wodoodporny makijaż
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata" wrote:

> Poszukuję wodoodpornych kosmetyków, które sprawdzą się na plaży. Może znacie
> dobre, sprawdzone?

Jak pisalam kilka maili wczesniej-polecam Aqua Volume firmy Bourjois,to
wg mnie idealny tusz wodoodporny.
Opisywana juz mnostwo razy baza ArtDeco powoduje,ze cienie sa
wodoodporne,trwalsze.
A z podkladow-najtrwalszy,jakiego uzywalam,to DoubleWear firmy Estee
Lauder,ale nie wiem,czy jest wodoodporny-po prostu byl bardzo trwaly.O
ile sie nie myle Superfit MakeUp Clinique(nie wiem,czy dobrze nazwe
napisalam) ma wlasciwosci wodoodporne,ale nic sobie za to uciac nie dam
;-)
Szminka-nie uzywam,wiec niczego nie zasugeruje,ale nie powinno byc
problemu z wyborem :-)

Pozdrawiam :-)

Tib

--

|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Tlen katka25 : GG 41717 :-

1. Data: 2003-06-04 15:19:29

Temat: Re: wodoodporny makijaż (was: wodoodporny makija?)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 04 Jun 2003 17:17:45 +0200, Tib wrote:

> ile sie nie myle Superfit MakeUp Clinique(nie wiem,czy dobrze nazwe
> napisalam) ma wlasciwosci wodoodporne,ale nic sobie za to uciac nie dam
> ;-)

I dobrze :) Bo nei jest wodoodporny :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-04 15:19:41

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję wodoodpornych kosmetyków, które sprawdzą się na plaży. Może
znacie
> dobre, sprawdzone?
>
> witam
makijaż na plaży?
czy to nie przesada?
rozumiem tusz do rzęs ale cienie?
pozdrawiam słonecznie
p.

1. Data: 2003-06-04 16:00:27

Od: "Małgorzata" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> makijaż na plaży?
> czy to nie przesada?

Chodziło mi właśnie o tusz, może jakis podkład. Nie mam zamiaru wyglądać na
plaży jak na balu, ale podkreślenie tego czy tamtego to chyba nić złego?

1. Data: 2003-06-04 16:31:18

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> makijaż na plaży?
> czy to nie przesada?
> rozumiem tusz do rzęs ale cienie?

Nie rozumiem co w tym zlego. Jak ktos lubi sie malowac, to niech sie maluje.
A ciekawe dla kogo stworzyli cienie wodoodporne (manhattan)? Ja sama
ostatnio nakladam na twarz tylko puder matujacy i tusz, ale mysle, ze to nic
zlego :).

1. Data: 2003-06-04 16:52:33

Od: "Małgorzata" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozumiem co w tym zlego. Jak ktos lubi sie malowac, to niech sie
maluje.

Otóż to!

1. Data: 2003-06-04 18:10:28

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabelka"
> A ciekawe dla kogo stworzyli cienie wodoodporne
Dla kobiet które chadzają czasem w deszczu? ;-)
Asia

1. Data: 2003-06-04 18:31:37

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodziło mi właśnie o tusz, może jakis podkład. Nie mam zamiaru wyglądać
na
> plaży jak na balu, ale podkreślenie tego czy tamtego to chyba nić złego?

Moim skromnym zdaniem najlepszy makijaz na plaze to krem z odpowiednim
filtrem UV, balsam do ust z filtrem, no i ewentualnie, jesli ma sie jasna
oprawe oczu, tusz do rzes i delikatna kreska. Kazdy makijaz po kilku
godzinach w upale i po kapieli bedzie wygladal mocno "tak sobie" i
nienaturalnie. Po za tym plazowanie to okazja dac pooddychac skorze swiezym
powietrzem. Nawet, jesli cera nie jest idealna, to sloneczko zrobi jej
lepiej, kiedy bedzie na niej tylko krem z filtrem, niz jak nalozysz jeszcze
podklad.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-06-04 19:28:23

Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izabelka, a jaki to puder?

puder, kompakt
kontrowersyjny-depilacja -moim zdaniem wzmacnia włos!
Green Tee - Arden
Przeczytane w Looku
Glamour