Jaki masaż zastosować?

1. Data: 2008-04-24 16:35:20

Temat: Jaki masaż zastosować?
Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Proszę o porade - jaki masaż zastosowac? Kobieta z żylakami ma zlecony
masaż pleców w obrębie odcinka lędzwiowego. Jest właśnie po nastawieniu
kręgosłupa z powodu bolu w całej kończynie.

Zastanawiam się jaki rodzaj masażu zastosować.

Jasko Bartnik

2. Data: 2008-04-26 16:14:12

Temat: Re: Jaki masaż zastosować?
Od: kurs masaz tajski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 24, 5:35 pm, Jan Bartnik <b...@g...com> wrote:
> [...]
> kręgosłupa z powodu bolu w całej kończynie.
>
> Zastanawiam się jaki rodzaj masażu zastosować.

musisz sie skonsultowac z chiropratykiem, ktory zajmowal sie jej
kregoslupem - miejmy nadzieje, ze nie byl to kregarz.

zylaki nie maja nic do czynienia z masazem plecow - natomiast nie
mozna masowac ponizej zylakow.

stosun technike masazu jakokolwiek umiesz, ale jesli twoja klientka
miala nastawianie stosunkowo niedawno, to unikaj manipulacji
kregoslupa.

tak czy inaczej, oprocz zabiegow masazu, klientka powinna miec rowniez
zalecone codzienne wykonywanie odpowiednio dobranych dcwiczen, zeby
wzmocnic jej miesnie i odciazyc kregoslup przed uciskiem na korzenie
nerwu kulszowego.

http://massagethai.info kursy masazu tajskiego warszawa szczecin

3. Data: 2008-04-27 08:39:54

Od: "PiWi" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości news:
> [...]
> kręgosłupa z powodu bolu w całej kończynie.
>
> Zastanawiam się jaki rodzaj masażu zastosować.

Klasyczny z przewagą ucisków, punktowy i terapię manualną miękką.
--
PiWi

4. Data: 2008-04-29 13:30:46

Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Apr 2008 09:14:12 -0700 (PDT), kurs masaz tajski napisał(a):

> musisz sie skonsultowac z chiropratykiem, ktory zajmowal sie jej
> kregoslupem - miejmy nadzieje, ze nie byl to kregarz.

Ano wlasnie byl to kregarz. Czy moglbym poprosic o przyblizenie czemu
kregarz to zla opcja?

Jasko Bartnik

5. Data: 2008-04-30 11:58:50

Od: "PiWi" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Bartnik" <b...@g...com> napisał w wiadomości news:
> Ano wlasnie byl to kregarz. Czy moglbym poprosic o przyblizenie czemu
> kregarz to zla opcja?

Głównie dlatego że tzw. kręgarze stosują terapię manualną twardą, w skrócie
polegającą na pokonywaniu i przekraczaniu fizjologicznego oporu tkankowego.
Badania pokazują że terapia twarda zalecana jest tylko u kilku promili
pacjentów korzystających z usług kręgarzy. Ludziom się wydaje, że jak coś im
w krzyżu chrupnie to znaczy że facet coś tam zrobił. Generalnie mają rację
ale czy wyjdzie im to na zdrowie? Sam znam jeden przypadek gdzie po takim
ustawianiu kobieta musiała przejść operację neurochirurgiczną. Bardzo często
kręgarze nie mają medycznego wykształcenia. Kilka lat temu w Rudzie Śląskiej
zrobiło się głośno o człowieku stosującym hiropraktykę a gabinet miał
zarejestrowany jako rękodzieło. Ja w mojej pracy bardzo rzadko używam
terapii twardej i tylko i dopiero wtedy gdy nie mam innego wyjścia. Powtórzę
to co jest tu przytaczane do znudzenia. Sprawdź kompetencje i kwalifikacje
tego kręgarza.
--
PiWi

6. Data: 2008-05-04 23:07:23

Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Apr 2008 13:58:50 +0200, PiWi napisał(a):

> Powtórzę
> to co jest tu przytaczane do znudzenia. Sprawdź kompetencje i kwalifikacje
> tego kręgarza.

Dziękuję bardzo za informacje.

Jasko Bartnik

Co to jest zespół WPW