Jaki piękny schemat?

31. Data: 2016-01-21 08:55:47

Temat: Re: Jaki piękny schemat?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Chiron" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
news:n7pvig$nbh$1@node2.news.atman.pl...

https://twitter.com/kowalski_mj/status/6898962249426
16576?s=09> --

Za komuny do solidarności też tak pluliście, dlatego właściwie teraz mamy bardzo
jaskrawy podział gdzie stało Zomo, wyszli ci co kochali za komuny PZPR bo im
Kaczyński PRL przywrócił. I te same metody wróciły, bo bezkarni pozostawieni zostali,
właśnie po 89r. Tu ten gen zdrady schowany wcześniej, bo było jeszcze państwo prawa,
znowu się uaktywnił publicznie, bo teraz mamy koleś kolesiowi rączke myje,
szczególnie jeśli jest po odpowiedniej stronie i koledze komuchowi włos z głowy nie
może spaść, więc kolega komuch szaleje i ckliwie przmierza kalosze ormowca, kiedyś
schowane w szafie, teraz już wyciągane z lubością i znowu pluje na wszystko co PRLem
nie jest.

32. Data: 2016-01-21 12:56:22

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Jedyną zaletą KOD-u jest to, że ludzie sami się zbierają

http://blogpublika.com/2016/01/10/bylam-koordynatork
a-kod-odeszlam-sypania-kodu-ciag-dalszy/

Znaczy Komitet Obrony Demokracji?
https://twitter.com/gw_1990/status/68721595011502899
2

A może różne standardy w przekazywaniu poczynań pis
i PO?

33. Data: 2016-01-21 12:59:19

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> To prawda, że nie płaci, ale co z tego?

Naiwny jesteś, ale darujemy ci ze względu na kilka
miesięcy twojej nieobecności.

Nadrabiaj, bo pleciesz dyrdymały.
https://www.youtube.com/watch?v=NiV8aiZXMVI

34. Data: 2016-01-21 17:06:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 12:56:22 UTC+1 użytkownik b...@g...com
napisał:

> [...]
> https://twitter.com/gw_1990/status/68721595011502899
2

> A może różne standardy w przekazywaniu poczynań pis

Bo idą pieszo, a nie autobusami.
A że przywództwo marnuje ten potencjał i narzuca im obce idee to inna sprawa.
Dlatego nie popieram KOD-u, żeby było jasne.

35. Data: 2016-01-21 17:17:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 12:59:20 UTC+1 użytkownik b...@g...com
napisał:

> Naiwny jesteś, ale darujemy ci ze względu na kilka
> miesięcy twojej nieobecności.
>
> Nadrabiaj, bo pleciesz dyrdymały.
> https://www.youtube.com/watch?v=NiV8aiZXMVI

Nie jestem naiwny, wiem, że Petru opłaca niektórych.
Tzn. kierownictwo, które narzuca swoje idee przeciwnikom PiS-u.
Przeciwników tych jednak nie trzeba opłacać, bo sami przychodzą.
Nawet nie trzeba im autobusów podstawiać.

Gdyby znalazła się siła, która właściwie ukierunkowałaby ten potencjał, to
wtedy mogłaby zastąpić ten cały niewydarzony Komitet.

36. Data: 2016-01-21 17:20:49

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2016 o 17:17, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> Przeciwników tych jednak nie trzeba opłacać, bo sami przychodzą.
> Nawet nie trzeba im autobusów podstawiać.

PO rządziła 8 lat, dajcie Pisowi porządzić chociaż cztery lata.

37. Data: 2016-01-21 17:28:26

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 12:56:27 UTC+1 użytkownik b...@g...com
napisał:

> Jak powiedział Kolonko, ruch sterowany od góry
> nie ma szans na powodzenia, w tym przypadku sterowany
> przez Swetru i PO.

...ale finansowany prez potentata Sorosa - może być groźny. Dlatego trzeba o
zniszczyć w zarodku!

38. Data: 2016-01-21 17:31:21

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 18:31:53 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Że się wtrącę...
>
> Przez pewien czas byłem kibicem piłkarskim jak śp. Dziadek.
> Tylko że upadek poziomu sportu zaczął powodować, że piłka nożna staje się
> w Polsce tylko pretekstem dla wyrażania poglądów politycznych.
>
> W dodatku jako ruch ludowy, ruch kibicowski ma bardzo poślednie podstawy
> intelektualne, po prostu nie nadąża za state-of-art. Jedyna jego siła jest
> fizyczna i coraz bardziej przybierająca charakter paramilitarny. Dlatego daje
> się manipulować i duraczyć jak chorągiewka różnym grupom prącym do koryta.

Głupiś się urodził i głupi pozostaniesz:
http://warszawskagazeta.pl/kraj/item/3122-kibice-nap
isali-petycje-do-premier-beaty-szydlo-upominaja-sie-
o-zalatwienie-waznych-spraw-dla-polski

"Pielgrzymi 8. Patriotycznej Pielgrzymki Kibiców skierowali do premier Beaty Szydło
petycję z prośbą o rozważenie zawartych w niej postulatów i ewentualną ich
realizację.

Jak strasznie zniszczono nam Polskę, skoro trzeba się upominać o tak elementarne
sprawy?

Pełna treść petycji:

Kibice zebrani na 8. Patriotycznej Pielgrzymce zatroskani o losy Polski - naszej
Ojczyzny, zwracają się do Pani Premier z uprzejmą prośbą o rozważenie naszych
postulatów i wdrożenie ich w życie.

Zwracamy się o:

- Ponowne rozpoczęcie śledztwa w sprawie zbadania okoliczności śmierci bł. ks.
Jerzego Popiełuszki pod przewodnictwem prokuratora Andrzeja Witkowskiego;

- Gruntowne zlustrowanie wszystkich środowisk opiniotwórczych i kulturalnych w
Polsce;

Stosunkowo najszybsze upublicznienia zbiorów zastrzeżonych IPN;

- Dofinansowanie mediów narodowych w celu promowania naszej Ojczyzny poza granicami,
jak i również w Polsce w dobrym i przyjaznym świetle;

- Osłabienie, a następnie wycofania z Polski wpływów zagranicznych, a zwłaszcza
niemieckich koncernów medialnych, które prowadziły i nadal prowadzą politykę
antypolską, i mocno oddziałują na polskich odbiorców w kraju i za granicą;

- Wystąpienie do władz Unii Europejskiej o wsparcie polskich działań mających na celu
sprowadzenie do Ojczyzny naszych rodaków z terenów byłego ZSRR;

Doprowadzenie do uznania na arenie międzynarodowej mordów dokonanych na Polakach
przez nacjonalistów ukraińskich na Wołyniu, Podolu i w Galicji Wschodniej za
ludobójstwo;

- Podjęcie działań na rzecz ratowania zagrożonych przez fanatyków środowisk
chrześcijańskich na świecie Jeśli mamy podnieść działania mające na celu sprowadzenie
do polski uchodźców, założone przez poprzedni rząd, to w pierwszej kolejności ratujmy
chrześcijan względem których dopuszczane są akty eksterminacji i ludobójstwa;

- Stworzenie instytucji walczącej z przejawami antypolonizmu w świecie poprzez
wyciąganie konsekwencji prawnych wobec wszystkich winnych tego podłego zjawiska;

- Wyciągnięcie surowych konsekwencji wobec osób, które dopuściły się wynaturzeń
podczas prywatyzacji polskiego majątku narodowego, wypracowanego wcześniej przez
wiele pokoleń Polaków;

- Ustalenie listy polskich przedsiębiorstw i polskich dóbr narodowych strategicznych
dla polskiej gospodarki, celem ich szczególnej ochrony, aby nie dopuścić do ich
wyprzedaży w ręce obcego kapitału;

- Stworzenie warunków do ponownego budowania dobrej marki, rozwijania w świecie
polskiego przemysłu, transportu, łączności, rolnictwa, sadownictwa, przetwórstwa,
które przyczynią się do rozwoju polskiej gospodarki;

- Prowadzenie aktywnej polskiej polityki historycznej, sławiącej naszą Ojczyznę w
oparciu o polskich Bohaterów. Wspierania polskiej kultury przez działania
patriotyczne;

- Ustanowienie przywilejów i ochrony dla polskich Bohaterów narodowych, bojowników o
wolną Polskę z czasów II wojny światowej, jak i po jej zakończeniu, w szczególności
Żołnierzy Wyklętych;

- Przywrócenie w szkołach zwiększonej ilości lekcji historii oraz listy lektur
opartych na polskich dziełach patriotycznych.

Kibice obecni na Pielgrzymce"

39. Data: 2016-01-21 17:32:13

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 19 stycznia 2016 11:31:28 UTC+1 użytkownik s...@g...com
napisał:

> Jak Kaczory byli przeciwni wejsciu PL do NATO,
> ujadaliście, jak chcą baz NATO w PL, tez ujadasz.
>
> Menopauzę przechodzisz?

Uwiąd(ł) 3-|

40. Data: 2016-01-21 17:32:52

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.01.2016 o 17:28, XL pisze:
> ...ale finansowany prez potentata Sorosa - może być groźny. Dlatego trzeba o
zniszczyć w zarodku!

Że też na Sorosa się jeszcze żaden paragraf nie znalazł..

Świecie nasz
Jak się rodzą żydzi
Rejtingi pizdingi.
Sensacja - temat nie o polityce !!!