Jaki podgrzewacz wody polecacie ?

1. Data: 2006-07-31 08:20:57

Temat: Jaki podgrzewacz wody polecacie ?
Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli naprawa mojej beretty nie da dobrych rezultatow,
to chyba trzeba bedzie nowy piec kupic;
/taki nascienny, do podgrzewania wody;

co mozecie polecic do 1500zl (no, do 2k zl max) ?
/junkers?

2. Data: 2006-08-01 19:24:54

Temat: Re: Jaki podgrzewacz wody polecacie ?
Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> jesli naprawa mojej beretty nie da dobrych rezultatow,
> to chyba trzeba bedzie nowy piec kupic;

co to znaczy nie dała? Bardzo nie lubię sytuacji, gdy po kilku latach
ktoś musi kupować nową zabawkę.
Opisz proszę co się dzieje. Może to nie terma jest zepsuta. Może
serwisant do bani? Zaprosiłaś/łeś fabrycznego? Czy może Pana Jasia?

> /taki nascienny, do podgrzewania wody;
>
> co mozecie polecic do 1500zl (no, do 2k zl max) ?
> /junkers?
Junkers i Beretta :-) model do wyboru.
za 1570,23 + VAT kupisz J. WRDP 14 - 2G (bez baterii z generatorem) U
mnie montaż w cenie, więc wiesz o ile się targować.
Do tego dolicz 100-300zł na peryferia. Czyli filtry (gaz, woda) i rury
spalinowe z nierdzewki. Niedopuszczalne, aczkolwiek często spotykane,
jest podłączanie termy do komina rurą spiro.

pozdrawiam Piotr

3. Data: 2006-08-04 13:25:18

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to znaczy nie dała? Bardzo nie lubię sytuacji, gdy po kilku latach
> ktoś musi kupować nową zabawkę.
> Opisz proszę co się dzieje. Może to nie terma jest zepsuta. Może

dzisiaj rano byl serwisant
i zepsul mi humor na 400zl :(.

pacjent:
podgrzewacz przeplywowy Beretta IDRA 11Bi (3-letnia);
co mu bylo:
wszystko ok, poza "mozgiem" pieca - padl Sparker BK-175EN;
ponoc zdarza sie to bardzo rzadko;
szkoda tylko, ze cena to polowa pieca :).

ten sam serwisant byl jakis rok temu
i kazal baterie wymienic na alkaliczne,
kiedy zmiana baterii co 2 tygodnie
nawet dla lider-szajs to za czesto :|

4. Data: 2006-08-04 13:27:50

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do tego dolicz 100-300zł na peryferia. Czyli filtry (gaz, woda) i rury
> spalinowe z nierdzewki. Niedopuszczalne, aczkolwiek często spotykane,
> jest podłączanie termy do komina rurą spiro.

dalczego to niedopuszczalne ?
takie srebrne spiro nie sa odporne na cieplo?
nie sa szczelne?

nie spotlalem sie z czyms innym poza spiro
nawet u znajomych i nawet przy piecach CO (?!);

ps
jakby co (jakby mial ten modul znowu pasc
i chcialbym go sam wymienic :)
wiesz za ile mozna kupic sparkery do beretty?
/te bk-175en;

5. Data: 2006-08-04 20:46:43

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> dalczego to niedopuszczalne ?
> takie srebrne spiro nie sa odporne na cieplo?
> nie sa szczelne?

Nie są odporne na kwaśne spaliny. Widziałem już sporo dziurawych a na
szkoleniu Junkersa mówili o ofiarach śmiertelnych w tym roku.

> nie spotlalem sie z czyms innym poza spiro
> nawet u znajomych i nawet przy piecach CO (?!);

Podstawowy błąd partacza instalatora.
Można oczywiście kupić spiro stalowe, ale koszt jest wyższy niż rur.

> wiesz za ile mozna kupic sparkery do beretty?
> /te bk-175en;

400zł to już prawie nowa terma :-( w necie spotkałem oferty części.
Włącz google.

Przy okazji, zastanawiam się nad przyczyną. Przyglądałeś się w jaki
sposób używacie wody. Jak pracuje iskrownik?
W nowych termach Junkersa jest już ograniczenie czasu pracy
iskrownika. Jak nie zapali po 3 iskrach to się wyłącza. Może za długo
pracował? Częstą przyczyną jest słabe ciśnienie (zapchane filtry) albo
słabe baterie (polecam energizeer). W poniedziałek będę się widział z
ulubionym serwisantem. Jeśli zapamiętam i nie będzie jakiegoś piekła
to się zapytam.

pozdrawiam Piotr

6. Data: 2006-08-07 06:35:14

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> iskrownika. Jak nie zapali po 3 iskrach to się wyłącza. Może za długo
> pracował? Częstą przyczyną jest słabe ciśnienie (zapchane filtry) albo

na pewno jest wiecej prob niz 3 iskry...
ile? hm... 10? 15?
na pewno _duzo_ wiecj niz iskry (nawet jak sie zapali palnik);

na necie nie znalazlem ceny ani gdzie moge kupic taki iskrownik :(
/ten sparker;

kran okresowo cieknie...
Piekarnik z mikrofala SIEMENS HB 86Q560 - uzywa ktos?
Projektant wnętrz w Warszawie
Odbojniki do drzwi a panele
cementowa podłoga z kamieniem - problemy