Jaki polecacie stabilizator stawu skokowego? podaję przykładowe

1. Data: 2007-12-13 12:04:28

Temat: Jaki polecacie stabilizator stawu skokowego? podaję przykładowe
Od: "danynxo11212" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem poważnie skręcony staw skokowy. Stało się to podczas gry w siatkówkę.
Chciałbym uniknąć powtórki i zabezpieczyć go skutecznie. Który stabilizator
byście polecili? Chodzi o max. zabezpieczenie i pogodzenie go z komfortem.
poniżej przedstawiam wyszukane przeze mnie przykładowe...wyglądające na
solidne, z różnymi sztywnościami. Mam 30 lat, ważę ok. 90 kg.

http://www.friend-active.pl/index.php?str=prod_big&i
dk=110&kat=5&podkat=&subkat=

http://www.allegro.pl/item282782774_stabilizator_kos
tki_z_usztywnieniem_sp3_bike_8204.html