Który preparat magnezowy jest lepszy?

1. Data: 2007-12-12 18:08:04

Temat: Który preparat magnezowy jest lepszy?
Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
na rynku jest całe mnóstwo preparatów magnezowych (magne B6, Laktomag B6
Magnefar B6 itp). Który z preparatów jest najlepszy pod względem przyswajalności
przez organizm i zawartości magnezu. Do tej pory większość pytanych farmaceutów
w aptekach wskazuje na Magne B6 oraz dużo tańszy Laktomag B6.

Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2007-12-13 07:41:20

Temat: Re: Który preparat magnezowy jest lepszy?
Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyswajalności przez organizm i zawartości magnezu. Do tej pory większość
> pytanych farmaceutów w aptekach wskazuje na Magne B6 oraz dużo tańszy

Mnie lekarz kazał brać Magne-B6 jako, że jest najlepiej przyswajalny!
Jolka

3. Data: 2007-12-13 12:29:09

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mnie lekarz kazał brać Magne-B6 jako, że jest najlepiej przyswajalny!
> Jolka

Dokładnie to samo usłyszałem w kilku aptekach. Zastanawiałem się, czy ten
zachwyt wynika z ceny, czy z faktycznie dobrych właściwości tego specyfiku.
Chyba jednak coś w sobie ma ;)
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Jarek

4. Data: 2007-12-13 13:12:50

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zachwyt wynika z ceny i aktywnnosci przedstawicieli producenta, ,jest
wiele innych praparatow Mg = lactomag, magnesium asprt , magnefar
tańszych i dobrych
Po co przepłacać

a po za tym pić soki pomidorowe i grejpfrutowe tam jest dużo łatwo
przyswajalnego magnezu.
pa
kynast

5. Data: 2007-12-13 14:30:04

Od: "Marzena" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

uważam że Slow-Mag jest najlepszy. Dostępny w aptece.

6. Data: 2007-12-14 18:42:44

Od: "agnuk" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

manez musi byc w postaci organicznej dobrze rozpuszczalnej soli i w postaci
tabletek dojelitowych tzn magnez uwalnia sie dopiero w jelitach

biorąc pod uwagę te cechy najlepiej przyswajalny będzie magvit x 50 tabl,
poszukaj w aptekach mozna dostac po 10 zł 50tabl

--
Aga

7. Data: 2007-12-15 10:28:38

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję wszystkim za rady i sugestie.

Pozdrawiam
Jarek

8. Data: 2007-12-15 20:17:07

Od: "Tadam" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kynast" <s...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
zachwyt wynika z ceny i aktywnnosci przedstawicieli producenta, ,jest
wiele innych praparatow Mg = lactomag, magnesium asprt , magnefar
tańszych i dobrych

Uwazam tak samo. Kiedys zapytalem w aptece o skutecznosc preparatow
magnezowych. Pani powiedziala, ze nie ma zadnego znaczenia ktory. Wazne aby
mial witamine B6 dzieki ktorej dobrze sie wchlania. Roznia sie miedzy soba
producentem i cena. Poprosilem o najtanszy z Wit B6. Dostalem Magne B6,
potem okazalo sie, ze jest jednym z drozszych. Znajomy aptekarz usmiechnal
sie gdy mu to powiedzialem i stwierdzil, ze on lyka MGB6 za ok 8zl. Jedyny
minus to, ze tabletki nie sa powlekane i niektorzy moga miec problem z
polknieciem.

Ból nerek przy sikaniu
ciekawy art o chorobach dietozaleznych - warto kuknac
depilacja laserowa w domu
Pilne!!!-uczulenie na znieczulenie-stomatologi a
Wirus czy bakteria ???