Wirus czy bakteria ???

1. Data: 2007-12-12 11:42:42

Temat: Wirus czy bakteria ???
Od: "Dariusz P." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Słyszałem, że są przygotowane takie testy, które pozwalają od razu
stwierdzić czy złapała nas infekcja bakteryjna czy tez wirusowa (mam na
myśli infekcje górnych dróg oddechowych). Bo wiadomo, że jeśli jest to wirus
to antybiotyk na nic się nie przyda i nie ma co zatruwać niepotrzebnie
organizmu.Chciałem się dowiedzieć czy można samemu kupić taki test w aptece
i sprawdzić przed pójściem do lekarza, czy też lekarze na miejscu w
poradniach dysponują takimi testami.
Z góry dziękuje za wszelki odpowiedzi. Pozdrawiam.