Mózg

1. Data: 2007-12-12 07:58:29

Temat: Mózg
Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ludzie wykorzystują jedynie 20%możliwości swojego mózgu.

2. Data: 2007-12-12 09:30:29

Temat: Re: Mózg
Od: "Pawcio" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
Ludzie wykorzystują jedynie 20%możliwości swojego mózgu.

niektorzy mniej:)

3. Data: 2007-12-12 09:52:42

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Tue, 11 Dec 2007 23:58:29 -0800 (PST) wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako
r...@g...com, a następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Ludzie wykorzystują jedynie 20%możliwości swojego mózgu.

A niektorzy nawet ,mniej ;)
I co z tego wynika?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

4. Data: 2007-12-13 11:17:46

Od: "JW" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za info

5. Data: 2007-12-13 11:41:19

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
> rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako

Ja bym rozbudował to zdanie (poniewaz pragnę się pochwalić):

"Ludzie wykorzystują jedynie 20% swojego mózgu i sto procent
swojego układu krwionośnego"

Można zastanowic sie czy to jest prawda:

Najprawdopodobniej nie jest to dokładnie prawda (jeden
koleś by powatpiewal i byl sklonny dyskutować, drugi
zapoda 'dzięki za informacje' jeszcze inny zareaguje tak jak ja
itp) ale mimo to ze względu na to że można uznać że niesie
to ciekawą myśl i ciekawe wnioski można się nad tym
zastanowić - w jednej z setek mozliwych lini.
Generalnie myslenie (z tego co ja sie niezbyt dobrze
w sumie orientuje) polega na tworzeniu bardzo
dlugich lini wniosków

Moją pierwszą myślą było to że wykorzystują tak mało
mózgu poniewaź sytuacja od nich tego nie wymaga -
bardzo trudno znaleźć taką sytuację którabylaby zarówno
'stymulujaca' jak i charmoniczna - niezbyt ciężka.

Drugą (podjetą juz przy probie odpisywania) było
zastanowienie sie czy gdybyśmy wykorzystowali Full
bylibyśmy 5x mądzrejsi czy 5^ (do potęgi piatej
mądrzejsi - raczej to - aczkolwiek to plyciutki
chyba poglad)

Trzecia z moich mysli bylo to że w swietle tej poszeżonej
sentencji jesteśmy napompowanymi krwią zwierzakami
i daleko nam do swoistego rodzaju cywilizacji
(co bardzo widać czasami gdy się czyta grupy dyskusyjne
i odcina od niektórych półgłówków w ich całej masie)

:-|

js

6. Data: 2007-12-21 17:49:44

Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> niektorzy mniej:)

szczególnie kler

7. Data: 2007-12-21 20:05:28

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

humanista (mruczus) wrote:

> szczególnie kler

e tam, popatrz jak kler bandę baranów zmanipulował żeby kasę mu płaciła.
Leży teraz do góry brzuchem, małych chłopców bzyka, wozi się furami za 200
kawałków i śmieje się w twarz głupkom.

--
www.vegie.pl

8. Data: 2007-12-22 01:47:47

Od: "Mirab" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@g...com napisał(a):

> Ludzie wykorzystuj=B1 jedynie 20%mo=BFliwo=B6ci swojego m=F3zgu.

A wiesz że to jedna wielka bzdura?!

9. Data: 2007-12-22 08:03:33

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirab pisze:
> A wiesz że to jedna wielka bzdura?!
Ale za to jakie ma wzięcie! Nawet wśród zatwardziałych ateistów, w duszę
nieśmiertelną nie wierzących. Pewnie dlatego, żę strasznie miło sobie
myśleć ile to jeszcze możemy (wymyślić), gdybyśmy tylko chcieli...

--
Krzysiek
W Polsce za humanistę uchodzi nie ten, kto zna łacinę i grekę, ale ten

10. Data: 2007-12-22 17:17:24

Od: "Mirab" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ale za to jakie ma wzięcie! Nawet wśród zatwardziałych ateistów, w duszę
> nieśmiertelną nie wierzących. Pewnie dlatego, żę strasznie miło sobie
> myśleć ile to jeszcze możemy (wymyślić), gdybyśmy tylko chcieli...

Święte słowa...

Pozdrawiam
Mirab

@ W tym roku wybiorę się nad morze - Sylwester nad morzem w Kołobrzegu - 300 zł