@ W tym roku wybiorę się nad morze - Sylwester nad morzem w Kołobrzegu - 300 zł

1. Data: 2007-12-12 01:44:29

Temat: @ W tym roku wybiorę się nad morze - Sylwester nad morzem w Kołobrzegu - 300 zł
Od: "karolina.anapola" <k...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

W tym roku jadę na sylwestra nad morze.

Chciałam podzielić się z wami ciekawą propozycją, którą znalazłam
niedawno w internecie :

Ośrodek Wypoczynkowy DORIS w Kołobrzegu ma zaszczyt zaprosić Państwa
na uroczysty Bal Sylwestrowy 2007 / 2008.

Proponujemy państwu szampańską zabawę z bogatym bukietem dań przy
muzyce na żywo i muzyce dyskotekowej. Zabawa sylwestrowa będzie
liczyła około 180 osób.

Menu:

* trzy posiłki na gorąco, zimne zakąski
* napoje zimne i gorące, alkohol

Cena: 300 zł/1 osoba

Nocleg z wyżywieniem (z 31.12 na 01.01): 90 zł/1 osoba

Pobyt kilkudniowy (powyżej jednego dnia): 85 zł/1 osoba/dzień

Przy zamówieniu większej ilości miejsc, możliwość negocjacji cen.

Więcej informacji w internecie ( jeśli chciałbyś je obejrzeć, kliknij
w link poniżej ) :

http://www.google.com/search?hl=en&q=%64%6F%72%69%73
+sylwester+ko%C5%82obrzeg&btnG=Search

2. Data: 2007-12-12 09:56:39

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Byłem tam w zeszłym roku - kompletna klapa, brak zorganizowania, zero zabawy
Na dodatek połowa gości miała niestrawność po niedobrym żarciu.
Na szczęście jedzenia było tak mało, że co silniejsze organizmy potrafiły to
przetrzymać.

Lepiej wybierz inny ośrodek.

DORIS zdecydowanie odradzam

może komuś sie przyda
kolposkopia
RPA Johannesburg
głupie pytanie o paznokcie ;-)
szkodliwosc antybiotyku na nerki lub wątrobe i inne