Obfita miesiączka

1. Data: 2007-12-13 11:11:18

Temat: Obfita miesiączka
Od: Chorowitek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy znacie jakieś sposoby/środki na zmniejszenie krwawienia
miesięcznego. Za wyjątkiem wizyty u lekarza.

2. Data: 2007-12-13 11:28:48

Temat: Re: Obfita miesiączka
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakieś sposoby/środki na zmniejszenie krwawienia
> miesięcznego. Za wyjątkiem wizyty u lekarza.

hemorigen zmniejsza krwawienie.
p.

3. Data: 2007-12-13 14:28:58

Od: "Marzena" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam witaminę C z bioflawonoidami. Zaznaczam, że nie jest to taka zwykła
witamina C z apteki. Znajdź naturalną witamine C. Ja polecam firmy CaliVita.
Koszt 100 tabletek to ok 30zł - znajdziesz na allegro.
Można jeszcze dołączyć witaminę E- ale tez nie tą z apteki bo to dziadostwo
straszne i szkoda na to kasy.
Po dwóch miesiącach widac rezultaty.

4. Data: 2007-12-14 11:48:17

Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Koszt 100 tabletek to ok 30zł - znajdziesz na allegro.
> Można jeszcze dołączyć witaminę E- ale tez nie tą z apteki bo to

Uważam, że obfite miesiączki mogą być skutkiem np. mięśniaków!
Ja bym tego nie lekceważyła i na własną rękę nie brała żadnych specyfików!
Pozatym obfite miesiączki bardzo osłabiają i mogą doprowadzić do anemii!
Jolka

5. Data: 2007-12-14 16:42:08

Od: Pałka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie ginekolog kazał brać rutinoscorbin, bo zdarzały mi się wręcz
krwotoczne miesiączki.
I nawet, nawet - odpukać ostatnimi czasy jest lepiej. Spróbuj, może akurat.

6. Data: 2007-12-14 17:01:17

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pałka wrote:

> Mnie ginekolog kazał brać rutinoscorbin, bo zdarzały mi się wręcz
> krwotoczne miesiączki.
> I nawet, nawet - odpukać ostatnimi czasy jest lepiej. Spróbuj, może
> akurat.

gupi ten ginekolog, witamina C owszem, ale nie syntetyczna bo często więcej
szkodzi niż pomaga.

--
www.vegie.pl

7. Data: 2007-12-14 18:01:22

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> gupi ten ginekolog, witamina C owszem, ale nie syntetyczna bo często
> więcej
> szkodzi niż pomaga.

Nie o ten składnik idzie...

Pzdr
Paweł

lek na astme Miflonide i cwiczenia silowe
Krew ratuje życie.
Witamina B12 a białaczka limfatyczna przewlekła
Który preparat magnezowy jest lepszy?
Ból nerek przy sikaniu