Jaki rower dla 11-latki?

31. Data: 2006-06-17 21:06:09

Temat: Re: Jaki rower dla 11-latki?
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, ale zapomniałaś też, że pytanie jest o rower dla 11-latki, a nie 6-latki...
Oprócz rozmiaru kól (jak 16 cali, 20 cali, czasem 22 cale, czy 24 cale) zmienhym
parametrem jest także rozmiar ramy.
Przykładowo w damkach może to byc 14'' (XS), 17'' (S) czy 19'' (M)
I tu się zastanawiam, czy rower na małej ramie 14'' ale na dośc duzych kołach 26 cali
byłby dla 11-latki za wielki?
JaC

32. Data: 2006-06-18 09:02:25

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 <j...@i...pl> napisał(a):

> OK, ale zapomniałaś też, że pytanie jest o rower dla 11-latki, a nie 6-latki...

To był watek dygresyjny, o rowerze dla małej Sówki.

> Oprócz rozmiaru kól (jak 16 cali, 20 cali, czasem 22 cale, czy 24 cale) zmienhym
parametrem jest także rozmiar ramy.
> Przykładowo w damkach może to byc 14'' (XS), 17'' (S) czy 19'' (M)

Ja napisałam -- 24".

> I tu się zastanawiam, czy rower na małej ramie 14'' ale na dośc duzych kołach 26
cali byłby dla 11-latki za wielki?

11-latce, która nie umie jeździć? Moim zdaniem absolutnie nie.
Jestem przeciwna kupowaniu dzieciom za dużych rowerów. 26" dla dziecka
to jeśli dziecko jest bardzo duże. I raczej nie do uczenia się.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

33. Data: 2006-06-18 09:46:49

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Jun 2006 17:54:58 +0200, złośliwa napisał(a):
>... Pocieszam się tym że może dziewczynki tak mają

Ala tak nie ma. Jestem zresztą dla niej pełen podziwu ponieważ jeździ na
tym rowerku nawet mimo tego, że od zatrzymywania się z wykorzystaniem
krawężników scentrowała dokumentnie przednie kółko. W każdym razie decyzja
zapadła - córa na tyle polubiła cyklistykę, że nie żal kasy na porządny
rower.

puchaty

34. Data: 2006-06-18 19:00:05

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A dlaczego?? Bywają jednostki oporne, które na rower nwet nie spojrzą

Pewnie dlatego, że się z taką jednostką nie spotkałam;), a moje średnio
sprawne fizycznie pacholę na dwóch kółkach jeździło w wielku 4 lat i 4
miesięcy...........

Pozdr. Ewa

35. Data: 2006-06-19 12:30:35

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Jun 2006 21:00:05 +0200, Ewa W napisał(a):

> Pewnie dlatego, że się z taką jednostką nie spotkałam;), a moje średnio
> sprawne fizycznie pacholę na dwóch kółkach jeździło w wielku 4 lat i 4
> miesięcy...........

Ja już straciłam nadzieję.
Ani go do roweru nie ciągnie, a uczy się bardzo opornie.
Chyba po przeczytaniu tego co napisała Siwa to zwalę na rower, a nie na
oporne dziecko. O!
--
Elżbieta

36. Data: 2006-06-19 13:56:06

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Chyba po przeczytaniu tego co napisała Siwa to zwalę na rower, a nie na
> oporne dziecko.

Oporne dzieci tez sie zdarzają. Ale sprobuj go wsadzić na inny.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

37. Data: 2006-06-19 16:36:21

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja już straciłam nadzieję.

A może hulajnoga? Uważam, że to świetny sprzęt, poza tym ćwiczy utrzymywanie
równowagi. Albo rolki, deskorolka?

Pozdr. Ewa

38. Data: 2006-06-19 20:37:07

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Jun 2006 15:56:06 +0200, siwa napisał(a):

> Oporne dzieci tez sie zdarzają. Ale sprobuj go wsadzić na inny.

Jakiś sposób na to wsadzenie??
Wiesz, ja mam wrażenie, że on nie ma siły w nogach do pedałowania. Jak go
już popchnie człowiek to pojedzie, ale nie ma siły startnąć i nie miał na
to nigdy siły na żadnym z 3 posiadanych rowerów. Jak się już rozkula to
jedzie, ale gdy się zatrzyma i ma ruszyć to nie daje rady.
Ale on jest ogólnie oporny i baaaaaaaaardzo ostrożny. Nawet na nartach
uczył się dłużej niż inne dziei. Ot, taki typ.
--
Elżbieta

39. Data: 2006-06-19 20:37:59

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Jun 2006 18:36:21 +0200, Ewa W napisał(a):

> A może hulajnoga?

Aaaaaaaa, to lubi, tylko się rozwaliła, zgubiliśmy śrubę z koła i trzeba
naprawić.
--
Elżbieta

40. Data: 2006-06-20 05:50:11

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jakiś sposób na to wsadzenie??

Pożyczyc?

> Wiesz, ja mam wrażenie, że on nie ma siły w nogach do pedałowania.

Pewnie mu się nie chce :) W brak siły nie wierzę.

> Ale on jest ogólnie oporny i baaaaaaaaardzo ostrożny. Nawet na nartach
> uczył się dłużej niż inne dziei. Ot, taki typ.

Może. Nie każdy musi być komandosem.

--
.:: JID:s...@j...org ::.

świadectwo z czerwonym paskiem?
Psycholog dzieciecy
ubezpieczenie małego podróżnika
Sliczne dresiki Disneya dla dziewczynek i chlopcow
przedszkolaki na wycieczce autokarowej ?