Jaki termowentylator/farelka?

1. Data: 2006-10-01 10:08:57

Temat: Jaki termowentylator/farelka?
Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Muszę dość pilnie zakupić termowentylator na
pierwsze chłodnie dni jesieni - zanim elektrociepłownia
zorientuje się, że można by zacząć grzać.
Pochodziłem trochę po marketach i jakiegoś specjalnego
wyboru to nie ma. Wszystko jakieś takie... badziewne,
albo niesamowicie drogie. Pełno jest zwłaszcza jednego
modelu, który raz nazywa się Romix a innym razem Elta,
ale zupełnie mnie nie przekonuje - macie jakieś
doświadczenia? Takie białe, plastikowe, stojące, z dwoma
pokrętłami z przodu i lampką.
Jedyne urządzenie jakie znalazłem, przypominające dawne
farelki (u rodziców jedna działa już ze 30 lat a druga
pewnie z 20 i jakoś żyją) to Optimum Ciepłodajek:
http://www.agd.and.pl/agd/optimum/ug_hfc2000m.htm
Czy może spotkaliście się z tym urządzeniem? Macie
jakieś opinie? Tak na oko wydaje się solidne ale mam
obawy co do wydajności - wiatraczek jakiś taki mikry
i otwory wylotowe też skromne...
A może możecie polecić coś innego? Cena oby jak najniższa
a już na pewno < 100zł.

Miroo (http://miroo.ovh.org)

2. Data: 2006-10-01 10:39:25

Temat: Re: Jaki termowentylator/farelka?
Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sun, 1 Oct 2006 12:08:57 +0200, name: Miroo:

> doświadczenia? Takie białe, plastikowe, stojące, z dwoma
> pokrętłami z przodu i lampką.

Pisałem o takim modelu:
http://www.foxagd.com/info.php?idprod=9740n
http://www.foxagd.com/info.php?idprod=TR-40

Jest pod najróżniejszymi markami i wszędzie go pełno.

Miroo (http://miroo.ovh.org)

3. Data: 2006-10-01 16:23:53

Od: "Janusz" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@C...LETTERSpl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.foxagd.com/info.php?idprod=9740n
> http://www.foxagd.com/info.php?idprod=TR-40
>
> Jest pod najróżniejszymi markami i wszędzie go pełno.

Kupilem cos takiego (chyba elta - w Praktikerze)
- glosny, wibruje
- termostat wylacza tylko grzalke - wiatrak caly czas pracuje (w innych
typach wylacza tez wiatrak)

Jednym slowem - warte tyle ile kosztuje :(

Pozdr.
Janusz

4. Data: 2006-10-01 16:26:23

Od: "Janusz" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie z 20 i jakoś żyją) to Optimum Ciepłodajek:
> http://www.agd.and.pl/agd/optimum/ug_hfc2000m.htm
> Czy może spotkaliście się z tym urządzeniem? Macie

Mamy cos takiego w robocie.
-grzeje :) a jakma 2kw to chyba roznica w grzaniu zadna w porownaniu z
innymi modelami.
-umiarkowanie glosny (chyba troche cichszy od niegdysiejszej farelki)
-szkoda, ze takiego nie kupilem do domu (patrz moj 2-gi post) :(

Pozdr.
Janusz

5. Data: 2006-10-01 19:51:47

Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo" <m...@C...LETTERSpl> napisał w wiadomości
> Witam
> Muszę dość pilnie zakupić termowentylator

[...]

Ja mam DeLonghi, leżący, poziomy
http://nowygrass.s3.pl/?id=2&p=11.21
tylko starszy model. Potem zakupiono jakiś stojący no-name podobny do tego
Elta czy Holdena. I okazało się, że ma o wiele gorszą wydajność - słabiej
grzeje, słabiej dmucha, a chodzi o wiele głośniej. Zaskoczony byłem różnicą
na korzyść DeLonghi. Więc myślę, że nie opłaca się kupować najtańszych.

Pozdrawiam,
MSz

6. Data: 2006-10-02 07:15:52

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam Clatronic. Termostat działa sprawnie, 2 kW mocy to całkiem sporo.
Cicha praca.
Przy zakupie warto załączyć i porównać kilka egzemplarzy, bo każdy jest
inny - są głośniejsze i cichsze, wibrujące i nie.
Jacek

[spam] zbędny odkurzacz i lodówka
beton
kabina prysznicowa - ktora łatwiejsza w utrzymaniu
zabawy z hydroforem
Listrukcja Polar LTS 685