Jaki typ lampy do łazienki

1. Data: 2012-07-09 10:05:34

Temat: Jaki typ lampy do łazienki
Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w łazience pojedynczy punkt świetlny, lampę na ścianie. Nie
typu kinkiet przy lustrze, ale po prostu lampa z dwiema
żarówkami schowanymi w szklanych kulach. Niestety lampę trzeba
będzie wymienić i stąd mój wątek z prośbą o poradę.

Jaki rodzaj oświetlenia zastosować, aby było toto odporne na
wilgoć, miało mniej więcej taką samą jasność (aktualnie mam
2x60W starego typu żarówek) i w miarę estetyczne? Ma to być
nadal pojedynczym (tzn. w jednym tylko miejscu) punktem
świetlnym.