Kuchenka gazowa czy elektryczna

1. Data: 2012-07-01 21:25:55

Temat: Kuchenka gazowa czy elektryczna
Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dom nowy, kuchnia oddzielna, rodzina 2+2 (przyszlosciowo 2+3, jak Bozia da :).
Kuchenka uzywana bedzie codziennie. Jaki rodzaj kuchenki wybrac:

1. Elektryczna (plyta ceram)
2. Gazowo-elektryczna (palniki + elektryczny piekarnik)
3. Gazowa
4. Indukcja

Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w kuchni jest przygotowany osobny
obwod 3fazowy do kuchenki.

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Z.

2. Data: 2012-07-02 08:24:17

Temat: Re: Kuchenka gazowa czy elektryczna
Od: jb <j...@z...pgedystrybucja.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lip, 23:25, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
wrote:
> [...]
> 4. Indukcja
>
> Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w kuchni jest przygotowany osobny

Tak się złożyło, że używałem wszystkie z wyżej wymienionych (gaz z
butli). I nie mam żadnych wątpliwości - tylko indukcja.
Wybór jest ogromny. Uważaj przy podłączeniu łatwo uszkodzić.

3. Data: 2012-07-02 09:29:03

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> 3. Gazowa
> 4. Indukcja
>
> Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w kuchni jest przygotowany

Jeśli nie przeszkadza Ci drobne ograniczenie jeśli chodzi o wybór garnków,
patelni itd. to TYLKO INDUKCJA. Komfort gotowania jak na gazie, za to brak
smrodu gazu, otwartego płomienia, osmolonych garnków. I nie oszczędzaj przy
zakupie, kup pożądną, dużą płytę. Są takie z 5-cioma miejscami, z
rozszerzonym polem na brytfankę itd. Warto na starcie wydać więcej, później
to się zwróci zwiększonym komfortem użytkowania.

Andy

4. Data: 2012-07-02 11:45:07

Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-01 23:25, ATZ Rzeszow pisze:
> Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w kuchni jest przygotowany
> osobny obwod 3fazowy do kuchenki.

Dużo zależy od przyzwyczajeń.
Ja np. nie wyobrażam sobie gotowania na czymś innym niż gazie.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

5. Data: 2012-07-02 13:20:19

Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2012-07-02 11:45:07 +0000, quent <x...@x...com> said:

> Dużo zależy od przyzwyczajeń.
> Ja np. nie wyobrażam sobie gotowania na czymś innym niż gazie.

A ja, mimo znanych wad takiego rozwiązania, cenię możliwość grzania i
gotowania w egipskich ciemnościach.
:-)

--
Bydlę

6. Data: 2012-07-02 13:41:28

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tylko gazowa.

Ania

7. Data: 2012-07-02 16:49:14

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4. Indukcja
>
> Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w
> kuchni jest przygotowany osobny obwod 3fazowy

Indukcja.
Ja kupiłem płytę mieszaną, dwa pola indukcyjne
i dwa halogenowe. No bo trzeba było
wykorzystać gary, które się miało. Teraz sobie
pluję w brodę, bo od dawna pola halogenowe
wykorzystywane są może kilka razy w roku.

JK

8. Data: 2012-07-02 17:05:28

Od: tHe mRuWa <g...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. Gazowa
> 4. Indukcja
>
> Gaz tylko z butli, przynajmniej na razie, w kuchni jest przygotowany

W takim przypadku to tylko 4.
1 i 3 zdecydowanie odpada, a 2 tylko jeśli miałbyś akurat gaz z sieci,
bo np. używasz go do ogrzewania domu bądź podgrzewania wody.
A tak to szkoda się pakować w kolejne medium - szczególnie z
butli(utrata miejsca i parę innych niedogodności).

9. Data: 2012-07-02 21:29:12

Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tHe mRuWa <g...@T...com> napisał(a):

> [...]

Zaraz tam "tylko....!!!" W naszej szerokosci realistycznej techniczno-
budżetowej wybrałem asekurancko płytę indukcyjno-gazową. Gaz mam tylko z
butli. I nie żałuję. Swobodne ,nie pospieszne przesiadanie sie z garnków na
indukcyjne.Zresztą po zakupie IDG 22S przysłali gratisowo!! od Fagora
komplet zgrabnych garnków na indukcję. Płyta ergonomiczna, solidna, ładny
design. Natomiast piekarnik kupilem elektryczny i to dobrej, sprawdzonej
firmy.Ma wszystko co potrzeba nawet dla szefa kuchni. A produkcji krajowej...
Jedno i drugie gdzies tak po ok.1450zł/każde, do tego szafka z Ikei z
dodaną własną płytą-blatem.Własny montaż i zamknąć się mozna w cenie 3400-
3500zł.
Pozdrawia~M

10. Data: 2012-07-03 03:47:36

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
> wybrac:
>
> 1. Elektryczna (plyta ceram)
> 2. Gazowo-elektryczna (palniki + elektryczny piekarnik)

indukcja...

gaz z butli nie jest najbezpieczniejszym paliwem w domu...

domek holenderski jaka farba
remont łazienki
Jaka kołdra
czym przykleić kabel głośnikowy do ściany
farby do barwienia (termoutwardzalne) kafli - gdzie kupic?