Jaki wzór paneli do nowoczesnego wnętrza? (długie)

1. Data: 2003-09-06 18:56:56

Temat: Jaki wzór paneli do nowoczesnego wnętrza? (długie)
Od: " KrzysioK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Powoli zbliża się termin oddania mieszkania... meble zamówione, sofy
zamówione, kuchnia w trakcie. No i pojawił się problem z dobraniem podłogi,
w którym mam nadzieje, że będziecie mi w stanie pomóc.

Mieszkanie jest 3-pokojowe. Główny pokój jest połączony z kuchnią i z
przedpokojem (jego częścią - w drugiej bedzie gres). Razem pomieszczenie ma
ok. 40m2 zakręconej powierzchni. Staramy się wszystko urządzić możliwie
nowocześnie. Meble pokojowe będą dosyć ciemne (czereśnia antyczna) i
kanciate z metalowymi elementami. Sofy także kanciate, podobne do Monzy
Domofabera, ale w kolorze ciemno-niebiesko-szarym:
http://tinyurl.com/mh2u

Kuchnia otwarta na pokój, nieco oddzielona barkiem. Pomiędzy kanciaty stół i
krzesła (aż się boję tych wszystkich kantów ;-). Meble kuchenne oczywiście
kanciate, fronty płaskie w kolorze Jabłoń Locarno:
http://tinyurl.com/mh2x

Już byliśmy zdecydowani na podłogi Dąb Winny z Wiparqueta:
http://tinyurl.com/mh30

Uprzejmi projektanci kuchni słusznie zauważyli jednak, że może się to
wszystko nieco gryźć. Podłoga jest dosyć ciemna i może się zlewać z ciemnymi
meblami. Poza tym dąb nadaje raczej rystykalny charakter, który nie pasuje
do wnętrza. Po zastanowieniu zgadzam się z projektantami i szukam
rozwiązania...

I tu zwracam się do nowoczesnolubnej braci (i sióstr). Jak dokomponować
podłogę? Czy na zasadzie kontrastu lepiej - jasna podłoga? Unikać wzorów z
wyraźnymi sękami i słojami? Zostaje pewnie wtedy brzoza, buk, jabłoń jasna i
klon. A może zupełnie ciemna podłoga?
Co macie u siebie w nowoczesnych wnętrzach?

Może tak ;-)?
http://tinyurl.com/mh32

Dla ułatwienia:
http://www.wiparquet.pl/podlogilaminowane/wzory.php
http://world.quick-step.com/pl/uniclic.asp

Acha, miłośników parkietów z góry uprzedzam, że nie dam
się "przechrzcić"... ;-)

Pozdrawiam i dziękuje!
KrzysioK

1. Data: 2003-09-07 13:07:04

Od: "Adam" <h...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam panele Garden z Komfortu, cenę możesz negocjować wyłącznie w
szczecinie, ja tak zrobiłem !

1. Data: 2003-09-07 17:06:03

Od: "AdameK" <u...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wybralem, Pinia olejowana z kolekckji Authentic Eco Classena, wyglada dobrze i
"technicznie" wg mnie Ok do Twoich mebli. W katalogu Classena (papierowym) jest
nowoczesne
wnetrze z ta podlaga.

AdameK

Kraków - fliziarz
wkłady kominkowe małogabarytowe i.. tanie - ktoś zna ??
czujnik gazu do zamontowania w lazience
Quick Step - czy inne?
Wysuszacz powietrza...