wkłady kominkowe małogabarytowe i.. tanie - ktoś zna ??

1. Data: 2003-09-06 16:46:44

Temat: wkłady kominkowe małogabarytowe i.. tanie - ktoś zna ??
Od: "Miles" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ktoś zna jakiegoś polskiego producenta lub importera wkładów kominkowych
małogabarytowych (max mogę przeznaczyć 70 x 70 cm z obudową) nadających się
do rogu pokoju, przynam że mam faworyta jeśli chodzi o kształt - albo szyba
panoramiczna i kominek narożny, albo szyba 2-ścienna, taka jak tu:

http://www.hajduk.com.pl/htm/smart2l.htm

ale jest to dość drogo (2760 brutto) i dość słaby (7 kW). Identyczny model
robi też Spartherm (MINI - 850 Euro :). Nie ktoś czegoś tańszego, może
rodzimego lub czeskiego/słowackiego/węgierskiego ??

Miles

1. Data: 2003-09-08 07:56:21

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
może
> rodzimego lub czeskiego/słowackiego/węgierskiego ??
misiu , moc jest funkcja wielkości im mniejszy tym słabszy

czujnik gazu do zamontowania w lazience
Quick Step - czy inne?
Wysuszacz powietrza...
Ogrzewanie podlogowe Devi w lazience